Beste Polo liefhebbers,
Wie kan mij helpen en heeft voldoende kennis hoe ik mijn probleem kan oplossen?
Heb 3 maanden geleden een Nederlandse Polo R line gekocht, met 40.000km en bijna 3 jaar oud.
Fantastische auto erg blij mee.
Voor de koop gegoogeld of auto schade heeft gehad en daar kwam geen schade uit.
Maar……….
DE AUTO TREKT NAAR RECHTS……
De garage waar ik hem heb gekocht (geen dealer, geen Bovag) gebeld en adviseert hem bij Kwikfit uit te lijnen, heeft niks geholpen.
Kwikfit manager (timmermansoog) en Chef-monteur VW dealer meld dat auto schade heeft gehad, maar zie geen ernstige dingen.
Terug naar de garage die hem heeft verkocht wist van niks van schade en zou het oplossen.
Ruilauto gekregen ( goede sevice ,hoeft hij niet te doen)
Onderdeel, ”veer”en “stang” vervangen ,uitgelijnd ,probleem is wat minder ,maar Polo trekt nog naar rechts boven de 80km
Weer terug naar de garage, alles intensief nagelopen, remmen,”iets“ afgesteld en…..
POLO BLIJF NAAR RECHTS TREKKEN !!!
Help ???
Ben erg bang dat dit nooit meer goed komt en hier mee moet levensjaar dat wil ik niet.
Rust niet voordat dit is opgelost
Wat kan dit zijn,wie heeft hier echt verstand van hoe dit is op te lossen?
Bij voorbaat dank voor U antwoord
Wie kan mij helpen en heeft voldoende kennis hoe ik mijn probleem kan oplossen?
Heb 3 maanden geleden een Nederlandse Polo R line gekocht, met 40.000km en bijna 3 jaar oud.
Fantastische auto erg blij mee.
Voor de koop gegoogeld of auto schade heeft gehad en daar kwam geen schade uit.
Maar……….
DE AUTO TREKT NAAR RECHTS……
De garage waar ik hem heb gekocht (geen dealer, geen Bovag) gebeld en adviseert hem bij Kwikfit uit te lijnen, heeft niks geholpen.
Kwikfit manager (timmermansoog) en Chef-monteur VW dealer meld dat auto schade heeft gehad, maar zie geen ernstige dingen.
Terug naar de garage die hem heeft verkocht wist van niks van schade en zou het oplossen.
Ruilauto gekregen ( goede sevice ,hoeft hij niet te doen)
Onderdeel, ”veer”en “stang” vervangen ,uitgelijnd ,probleem is wat minder ,maar Polo trekt nog naar rechts boven de 80km
Weer terug naar de garage, alles intensief nagelopen, remmen,”iets“ afgesteld en…..
POLO BLIJF NAAR RECHTS TREKKEN !!!
Help ???
Ben erg bang dat dit nooit meer goed komt en hier mee moet levensjaar dat wil ik niet.
Rust niet voordat dit is opgelost
Wat kan dit zijn,wie heeft hier echt verstand van hoe dit is op te lossen?
Bij voorbaat dank voor U antwoord
Bijlagen
Volkswagen
Polo, Comfortline, Business,