Polo (uit 2015) Apple carplay optie, welke mogelijkheid is er?

Beste,

Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om Apple CarPlay beschikbaar te krijgen op onze polo uit 2015.
Zelf ben ik er al achter dat een dergelijk mogelijkheid er is voor polo’s vanaf 2016 en dat je dan CarPlay op het bestaande scherm kan gebruiken.
Zijn er mensen die een oplossing hebben voor onze polo versie?

Ik hoor graag jullie input.
 
Volkswagen  Polo  1.0 
Daar kan helaas geen carplay op. Om dat wel te krijgen heb je eigenlijk 2 opties:

1) Nieuwe MIB unit met carplay erin (duurste optie)
2) RCD voor de 6C erin doen (bestaande unit eruit, nieuwe erin)

Beide kan ik evt leveren
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: PoloDJ
Hoi @dov,
Bedankt voor je reactie.
Kan je meer info geven over beide opties (ik ben niet thuis in de “MIB” en/of “RCD” wereld)?

Wat zijn de kosten? Wat is het verschil? Waar kunnen we heen om dit in te bouwen?
 
Volkswagen  Polo  1.0 
Hoi @dov,
Bedankt voor je reactie.
Kan je meer info geven over beide opties (ik ben niet thuis in de “MIB” en/of “RCD” wereld)?

Wat zijn de kosten? Wat is het verschil? Waar kunnen we heen om dit in te bouwen?
stuur me even een berichtje dan zal ik het uiteenzetten
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
stuur me even een berichtje dan zal ik het uiteenzetten
prima, maar waar kan ik kiezen in deze groep voor een persoonlijk bericht?
Ik heb deze uitleg gevonden maar de optie voor een “conversatie” heb ik niet.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  1.0 
prima, maar waar kan ik kiezen in deze groep voor een persoonlijk bericht?
Ik heb deze uitleg gevonden maar de optie voor een “conversatie” heb ik niet.
Dat kun je pas na 10 berichten te hebben geplaatst
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!