Polodarkgrey

Hello,
Even voorstellen, in ben Lin, 34 jaar jong en net mijn 2de polo gekocht, voorheen reed ik in een 6n2, nu trotse eigenaar van een 6r 1.2 tsi highline!

Mijn oude 6n2 was helemaal aangepakt, AP schroefset, led conversie, audio upgrade, GTI interieur

Nu bn ik inmiddels bezig met m'n 6r naar m'n zin te maken, inmiddels is hij verlaagd (veren) en heb ik een R bumper, diffuser, onderlip, spoiler, led conversie voor/achter incl spiegels, getinte ramen, golf 6 gti velgen, R stoelen, dubbeldik radio

Audio upgrade is inmiddels Bijna klaar om ingebouwd te worden. Ik heb gekozen voor een earthquake set, Vtek-mc6 compo voor, Vtek-MC52 in de hoedenplank, aangestuurde door de D3000.4mini. Waar origineel de achterspeakers zitten krijg ik 2 x 10" subzero10 woofers, aangestuurd door een mono D2500 mini. En ook een 8 farad condensator om het allemaal te voeden. Dit moet mijns inziens toch wel meer dan voldoende zijn lijkt mij!?! M'n amp-board is bijna klaar dus zal binnekort wel een update posten als het erin zit!

Groetjes Lin

Screenshot_20250118_183306_WhatsApp.jpg
Screenshot_20250115_215921_Facebook.jpg20250226_054320.jpg20250127_183013.jpg

Bijlagen

• Screenshot_20250210_211221_Instagram.jpg
    Screenshot_20250210_211221_Instagram.jpg
    282 KB · Weergaven: 8
Volkswagen  Polo 6r 
Welkom Lin!

Leuk bakkie! Mooie kleur Polo, leuke zwarte velgen met rode klemklauwen (y)

Na de winterperiode monteer ik ook mijn nieuwe zwarte velgen die liggen te wachten en maak ik ook de remklauwen rood. Ik zat eerst te twijfelen tussen geel en rood vanwege de kleur van mijn auto maar nu ik de foto van jou gezien hebt is mijn keuze wel op rood gevallen.

Volkswagen  Polo AW Highline DSG 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!