Pon mobiliteitsservice

Tijmi

Exclusive lid
Beste leden,

misschien is het al bekend bij jullie, maar toch deel ik m'n info maar ff

indien de auto aangeeft dat het tijd is voor een beurt en je rijdt er mee door en gaat niet meteen naar de garage toe om een beurt te geven. (Lees zal niet bij paar honderd km zijn, maar eerder bij duizend of meer)
dan vervalt je recht op de vw mobiliteitsservice en zijn alle eventuele kosten, denk ook aan aankomen rijden, wegslepen etc, voor je eigen rekening.

Dus wees gewaarschuwd. Ik wist dit dus niet

Volgens mij zijn de voorwaarden voor de mobiliteitsservice ook dat de auto gepland onderhoud heeft genoten op de daarbij behorende km intervals volgens het boekje. Dus ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar goed waar leg je de grens natuurlijk.

Zie hier ook de tekst

[h=3]Volkswagen Mobiliteitsgarantie.[/h]Wie al het reguliere onderhoud en reparaties op tijd door de Volkswagen-dealer laat uitvoeren, is een heel Volkswagenleven verzekerd van de Mobiliteitsgarantie. Heeft u ergens anders onderhoud aan uw auto laten doen? Na een grote onderhoudsbeurt en de geadviseerde reparaties bij uw Volkswagen-dealer heeft u gewoon weer het recht op de Volkswagen Mobiliteitsgarantie.
Voorwaarden: http://www.volkswagen.nl/service-en...~/media/3077E7F800B447E2B2A1C994A5BC142F.ashx

De Mobiliteitsgarantie geldt in ieder geval tot de eerste grote of

Long Life onderhoudsbeurt die volgens fabrieksvoorschrift moet

plaatsvinden. Om ook in de daaropvolgende jaren een beroep te

kunnen doen op de Mobiliteitsgarantie, hoeft u slechts aan één

voorwaarde te voldoen: u laat het reguliere onderhoud op tijd

door een officiële Volkswagen-dealer uitvoeren. Evenals de

geadviseerde onderhouds- en reparatiewerkzaamheden. Dat is alles!

Nissan  GT-R R35 
Ja idd. Waar ligt de grens. Als ze kinderachtig willen doen, kunnen ze in theorie al na een paar km's erboven moeilijk gaan doen.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!