Privacy shades ook in Polo 9N3?

Heb de CK3000 besteld, zou vandaag binnen moeten komen.
Mijn telefoon staat in een houder dus zie altijd wie er belt, vandaar dat ik het simpel heb gehouden, nu ff kijken waar ik hem ga plaatsen...........

Private Shades zijn binnen en heb ze net geplaatst, was even goed kijken naar de handleiding maar het is uiteindelijk geluk, alleen achter was het even stoeien om ze netjes naast elkaar te krijgen is wel gelukt maar het gaas staat niet echt strak meer........ is dat bij jou ook het geval?
Voor de rest ziet het er erg netjes uit, morgen eens kijken hoe het bevalt met rijden.
 
De zijdeuren kan ik nog eens iets verschuiven, het probleem was met de achterklep om de 2 schermen precies naast elkaar te krijgen daar zit per scherm maar 1 klip.
Mijn collega zei dat die dat eerst ook had maar dat door het rijden en trillen van de auto ze weer strak zou gaan staan omdat ze zo op de juiste plek trillen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!