Probleem coderen Cruisecontrol 6r

Hallo,
na een cruisecontrol te hebben in gebouwd met kabelset (kufatec) doet zich het volgende probleem voor:
via measuring blocks vcds blok9 reageert de hendel op activation on/cancel/off, ook op set+-. ECU draad naar T80 pin 24.

Blok 9 heb ik bij byte 17 CC aangevinkt
Blok 1 engine, pakt hij bij codingII 11463 niet.
via coding 07 zie ik bytes die ik kan aanvinken, zonder dat er iets achter staat. Bij deze heb ik byte 5 aangevinkt.

Nu zou in de cockpit de cruisecontrol indicatielamp aan moeten gaan met activeren, maar er gebeurt niets.
Bij 01 engine controller, zou component CNKA-***** moeten veranderen in CNKA-*****-G, duidt erop dat het coderen niet gelukt is.

Heeft iemand de gouden tip?
Dank (Polo 6r 2011 1.6 CNKA bifuel, met mfa boardnet 087)

Bijlagen

Cruiser  Polo 6R 
Je hebt in ieder geval een juiste BCM dus dat is oke.

Omtrent de code kan die per BCM verschillen en met een originele VCDS kabel had je uitleg gekregen of de Bit's en Bytes. Als je ook met een niet originele kabel aan het coderen bent kan dit de oorzaak zijn van het niet doorzetten van de codering. dit laatste lijkt me het probleem

De Bcm coderen is iig goed gedaan.
Ecu niet. Is er een manier om handmatig de longcode in te voeren en de bit en bytes te veranderen?

Cruiser  Polo 6R 
Bedankt Joos.
Ik heb het veranderd, en bit 5 aangevinkt.
01 engine component:CNKA-MM7GV veranderde in CNKA-MM7GV-G, zoals het hoort!

Echter nog steeds werkt de cruisecontrol niet.

bit 7 cruisecontrolsystem ccs installed staat aangevinkt in de BCM, misschien dat deze longcode niet goed is, want als ik het goed interpreteer staat deze op 00, dat lijkt me niet goed en ben ik te voorbarig geweest met dat de BCM coderen goed gedaan is. Heb je hier ook een code voor?

Meetwaarden van de hendel ok, zie foto
en de autoscan van de aanpassing.

Bijlagen

Cruiser  Polo 6R 
Zostraks een tweede proefrit gemaakt en hij deed het! Tijdens het rijden met drukken op de "set" knop ging het lampje aan, in tegenstelling tot de polo 9n waar het cruisecontrol lampje na het starten al aangaat op "on" modus.

Franklin Polo 6c had gelijk, Joosspekloos krijgt de credits,
Dank!

Cruiser  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!