Probleem met 2din radio

nick.kalse.3

Nieuw lid
Ik heb al een tijdje een 2din radio in mijn 6R vandaag wou ik mijn oude rcd 210 testen dus had hem even aangesloten 2 din eruit en rcd 210 erin daarna wou ik mijn 2 din weer aansluiten en hij werkt ook gewoon alleen gaat hij niet meer uit als ik het contact uitzet het schermpje word wel zwart en gaat uit maar de knopjes die licht geven blijven aan ook de versterker blijft aan ik heb alle kabel goed nagekeken en die zitten goed aangesloten maar krijg hem niet uit ....iemand een idee?

hij werkt ook gewoon alleen gaat hij niet meer uit als ik het contact uitzet het schermpje word wel zwart en gaat uit maar de knopjes die licht geven blijven aan ook de versterker blijft aan ik heb alle kabel goed nagekeken en die zitten goed aangesloten maar krijg hem niet uit ....iemand een idee?
Maakt het nog uit of je de autoverlichting uit of aan zet ? Of de sleutel uit het contact haalt ?

Heb je zo'n converter ertussen met 1 zo'n lange kabel voor de geschakelde plus ? Zit deze nog wel goed ?

Ik haal de sleutel eruit en de lichten zijn dan ook uit doe de auto opslot maar hij blijft aan die converter is dat die kabel met zo'n lang plastic kapje eroverheen?

Die converter is van de auto (Quadlock) naar de ISO-stekker van je 2din radio. Er zou of een geschakelde plus kabeltje aan moeten zitten, of er zit halverwege een klein extra kastje aan de kabel die Canbus-signalen van de auto omzet in een geschakelde plus.

Achter in je 2din radio in een van de ISO stekkers heb je waarschijnlijk een gele en een rode kabel, vaak kun je die kabels makkelijk wisselen omdat er halverwege kleine stekkertjes zitten.
Zitten die stekkers nog wel juist ?

uploadfromtaptalk1395206591288.jpg

uploadfromtaptalk1395206617307.jpg

Maar als het die geschakelde plus zou zijn waarom gaat de radio dan niet meer uit? Ik kan hem met de uit knop niet meer uitzetten hij blijft aan alleen t scherm gaat uit

Die stekkertje zitten vast en heb ik niet aangezeten zou t misschien dat kastje zijn dat niet meer werkt?

uploadfromtaptalk1395211697680.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is toch voor een Erisin ?

Die kabel is inderdaad helemaal compleet geleverd zonder die losse voedingsstekkers. Wat je nog wel kan kijken is of de stekker goed in dat zwarte kastje zit, en of er een reset-mogelijkheid op zit. Heb je de handleiding nog ? Hier kunnen ze je wel verder helpen: Contact Us : erisin.com

Hier kun je ook een compleet nieuwe kabelset kopen voor € 34

Special Can-bus Adapter Decoder for our VW Car DVD Player [V001] - US$45.00 : erisin.com

ES868V_CAN_BUSM.jpg

Ze hebben wel verschillende versies:

3_VW_Can_bus.jpg

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!