Problemen Bluetooth touch adapter

krisrock

Bekend lid
1,745
178
92
Hallo Allemaal,

Ik heb wat problemen met m'n touch adapter of ik denk dat het de adapter isStick Out Tongue
het is alleen wat lastig uit te leggenStick Out Tongue:S
Als mijn telefoon verbonden is met de adapter en ik gebeld wordt of zelf bel valt na dat ik het rode knopje in druk de bluetooth verbinding weg.
het rare is alleen dat het soms gebeurt en niet elke keer.
Op het scherm van de touch zijn dan de symbolen ook niet meer in gekleurd. (het autootje, telefoon, bluetooth)
De ene keer hersteld de verbinding zich zelf weer maar soms moet deze ook handmatig weer worden hersteld.

Zijn er hier ook mensen die dit probleem ook hebben of weten of dit op telossen is?

Gr Krisrock
 
Ik heb zelf ook problemen ervaren met de reguliere touch adapter en de bluetooth verbinding.
Bij mij was het alleen zo dat de touch adapter maar een kwart van mijn telefoonboek importeerde, alle contacten werden wel weergegeven, maar een kwart werkte ook daadwerkelijk maar.
Na uitlezen bij de garage bleek er een storing te zijn van mijn bluetooth antenne, deze is toen naar pon opgestuurd en ik heb er sindsdien nooit meer wat van terug gehoord. De storing is nog steeds uit te lezen en na verwijderen keert deze vrijwel direct weer terug.
Nou maak ik mij daar verder niet druk om, aangezien ik sindsdien via mijn telefoon de belletjes ben gaan bedienen (dus contacten kiezen) en met het einde van het gesprek wacht ik altijd totdat er opgehangen wordt, dan stopt alles vanzelf ;)

Bij mijn touch adapter voice heb ik hier juist helemaal geen last van en is alles koek en ei:roll:
dus het zou kunnen dat het gewoon überhaupt aan de adapter ligt, iets van ontwerp foutje ofzo?
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik ben dus gelukkig niet de enige met dit probleem zal dan ook even langs de dealer gaan misschien weten zij iets meerStick Out Tongue het is inderdaad geen probleem waar ik me echt druk om maak maar het viel me op dus ik dat van laat ik het eens in de groep gooienStick Out Tongue maar inderdaad de touch adapter is niet altijd even stabiel:s en voor die prijs mag je dat toch wel verwachten! maar net als wat je zegt gewoonjan moet ik de rode knop maar niet meer gebruiken....
 
Ik ben benieuwd! Als er een oplossing voor is heb ik ook wel interesse :)
btw er zit ook een software update menu in die adapter, dus misschien dat er nieuwere software voor uitgekomen is?

En anders een touch adapter voice proberen te regelen dat je de huidige weer inlevert bij de dealer? Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Hier heb ik het zelfde probleem gehad, Ik ben hiervoor enkele keren terug geweest bij de dealer, Na lang zeuren en gezeik te maken hebben gehad hebben hun mij een nieuw regelapparaat geïnstalleerd onder de stoel. Hierna bijna nooit meer problemen ermee gehad. Ook met de nieuwe Iphone werkt de Touch Adapter gewoon.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!