Problemen GPS Discover Media PQ

Ik heb een probleempje, recent heb ik de Discover Media PQ in m'n Polo 6R geïnstalleerd. So far so good. Alles werkte perfect. Tot gisteren werkt de GPS in 1 x niet meer goed. GPS locatie werkt zeg maar 10 kilometer af, en als ik naar het Noorden rijd, gaat de cursor op de kaart naar het Zuiden, en andersom. Dus dacht ik GPS module los en opnieuw erin. Geen resultaat. Toen GPS module er helemaal af gehaald, en wat bleek de GPS locatie bleef gewoon. Zit er en soort backup GPS intern ingebouwd? Als dat zo is, dan doet die het, en is de GPS module dan waarschijnlijk defect.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16v Trendline 85pk 'GTI Pakket' 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!