Ik ben altijd heel erg blij geweest met mijn Polo, nu heb ik grote kosten, het een na het ander gaat stuk.
herkent iemand het volgende ?
Ratelend geluid, geen foutmeldingen
Garagist vermoedde probleem bij injectoren
In verlengde garantie 4 nieuwe injectoren geplaatst ( wel fikse factuur voor werkuren )
3 weken probleemloos en pittig verder gereden
Na een langere rit auto netjes binnengezet, dag erna niet nodig gehad dus stilgestaan.
Bij vertrek lampje motorstoring. Stilgelegd en weer gestart, zelfde lampje maar verdeegereden. Bij het oprijden van een brug, geen vermogen meer en nog een lampje erbij, kon nog amper 70 rijden.
Nu is de EGR klep stuk...
Heeft het ene met het andere te maken of niet want ik hoor tegenstrijdige meningen.
er staan 68 0000 km op de teller en Polo is van juni 4 jaar ( 1.6tdi 75 pk )
alvast bedankt voor reacties,
M
herkent iemand het volgende ?
Ratelend geluid, geen foutmeldingen
Garagist vermoedde probleem bij injectoren
In verlengde garantie 4 nieuwe injectoren geplaatst ( wel fikse factuur voor werkuren )
3 weken probleemloos en pittig verder gereden
Na een langere rit auto netjes binnengezet, dag erna niet nodig gehad dus stilgestaan.
Bij vertrek lampje motorstoring. Stilgelegd en weer gestart, zelfde lampje maar verdeegereden. Bij het oprijden van een brug, geen vermogen meer en nog een lampje erbij, kon nog amper 70 rijden.
Nu is de EGR klep stuk...
Heeft het ene met het andere te maken of niet want ik hoor tegenstrijdige meningen.
er staan 68 0000 km op de teller en Polo is van juni 4 jaar ( 1.6tdi 75 pk )
alvast bedankt voor reacties,
M