je zal de onderdelen overal los moeten verzamelen. in 1 geheel is het onvindbaar.Haha nee als die er bij zit is t welkom!
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Ja alles zal idd wel apart worden. Heb er gelukkig geen haast bij, dat scheelt. Gaat in de eerste instantie om een voorbumper, achter vind ik de gti bumper minstes net zo mooi dus daar nog wat twijfels bij..je zal de onderdelen overal los moeten verzamelen. in 1 geheel is het onvindbaar.
Ik wacht eerst even af of ik iets tegenkom met roosters dr in, anders weet ik je te vinden thnx!Ik heb voor de R-line bumper eventueel de middengrill liggen
Ja alles zal idd wel apart worden. Heb er gelukkig geen haast bij, dat scheelt. Gaat in de eerste instantie om een voorbumper, achter vind ik de gti bumper minstes net zo mooi dus daar nog wat twijfels bij..
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Klopt thnx! Maar zal geen cenimeters zijn gok ik?Hou er rekening mee R-line bumpers liggen "lager" dan Gti bumpers.
Puur voor het aanzicht verder maakt het niet uit.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.