R line grill

Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een polo uit 2015 en hij bevalt prima. Ik heb de dichte blue motion grill al vervangen door een open exemplaar alleen nu wil ik ook nog de onder grill incl mistlampen vervangen voor een soort r line exemplaar .....dus met 3 of 4 ribbels ipv dat honingraat. Ik kan weinig after marker spul vinden. Zouden jullie mij tips kunnen geven ? Alvast bedankt
 
Volkswagen  Polo  1.4 tdi 
Als je nou een foto plaatst van hoe de bumper van je wagen eruit ziet dan kunnen wij je exact vertellen wat je mogelijkheden zijn.

Wat me namelijk opvalt is dat je zegt 2015 wat duidt op een 6C, alleen kwam de 6R met honingraat.
En R-Line zal bijvoorbeeld niet zomaar gaan, daar heb je een andere bumper voor nodig.
Maar nu is het giswerk wat je precies hebt en wat jouw opties zijn.. dus een foto zou handig zijn!
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Denk niet dat je daar een andere midden grill voor gaat vinden, zover ik weet zijn die ook niet voor zo'n 6R bumper gemaakt.
Wil je echt iets anders ben ik bang dat je een compleet andere bumper moet aanschaffen.
Maar misschien dat iemand anders hier nog iets weet toevallig.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
wat ik zie heeft hij een standard bm bumper.
zover ik weet zijn daar geen andere ondergrillen voor.
mischien op ali is er iets te vinden.
wat ik zie is de enige upgrade is dat ie in de middengrill een chome rand kan krijgen.
dus een highline grill beneden. 60-80 euro
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
wat ik zie heeft hij een standard bm bumper.
zover ik weet zijn daar geen andere ondergrillen voor.
mischien op ali is er iets te vinden.
wat ik zie is de enige upgrade is dat ie in de middengrill een chome rand kan krijgen.
dus een highline grill beneden. 60-80 euro
6R/BM een pot nat en weinig verschil :tonguewink:
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Ja in bumper he, vind het wel weer grappig om uit te vinden dat eeb 6C BM dus een vrijwel gelijke bumper heeft gekregen als een 6R ipv de facelift 6C bumper
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Maar on topic, die midden grill lijkt me hetzelfde. Maar of het ook past dat ga ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen haha.

En ja klopt wat je zegt. Verschil tussen 6C en 6R R-Line is de grill tussen de koplampen. Zelfs de achterbumper van beide types zijn hetzelfde.. VW is maar een beetje gierig.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Ik ben deze foto van knikeend op het forum tegen gekomen en vind dit heel moo,i gril incl koplampen. kan iemand mij vertellen welke uitvoering dit is, en of dit voor mijn uitvoering mogelijk zou zijn?
 

Bijlagen

  • 20180407_155105.jpg
    20180407_155105.jpg
    1.8 MB · Weergaven: 79
Volkswagen  Polo  1.4 tdi 
Betreft een Polo 6C. koplampen zou en grill passen wel 1 op 1 bumper weet ik niet zeker, dacht het wel.
Vast wel iemand hier die het wel kan bevestigen
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Het vreemde is dat de polo (6c) 1.0 TSI het uiterlijk heeft van de 6R op de achterlichten na en binnenkant. en sommige 1.4 TDI's ook. je hebt ook 1.4 TDI's die van buiten ook 6c zijn
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Ik ben er nog niet helemaal uit wat voor soort type ik heb bouwjaar mei 2015 1.4 tdi blue motion. Zie wel behoorlijk wat verschil mbt de voorbumper als knikeend de 6 r bumper heeft dan vindt ik die veel beter smoelen
 
Volkswagen  Polo  1.4 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!