R-Line van Peter

Goededag allemaal!

Heb me een hele poos geleden al voorgesteld maar voor diegene die me nog niet kennen.
Ik ben Peter, ben 25 jaar en ben sinds september vorig jaar trotse eigenaar van een witte polo r line uitgevoerd.

Heb een poos naar deze auto gezocht en moest natuurlijk ook een mooie km stand hebben, toen ik deze kocht had die 46.000 op de teller en is nu iets opgelopen.

Heb alleen aan de buitenkant wat dingen veranderd maar nog niks kwa tuning, ook niet zeker of ik dit ooit wel ga doen.

Hieronder dan een foto van hoe die eruit ziet dag na de aankoop.20200413_230937.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90PK 
Dankjewel allemaal! Heb alleen aan de buitenkant wat dingetjes veranderd. Maar zal wel even een paar fotos laten zien.

Eerste wat ik gedaan had was een mooie streep erop geplakt. Heb ik zelf met een collega ontworpen aangezien ik bij een sign bedrijf werk en de folie kostte me niks.
IMG_20191009_161930_778.jpg
Dit weekend heb ik dan ook nog het dak zelf gewrapt met 3M 2080 gloss black series
IMG-20200410-WA0025.jpeg
Vervolgens eergister toen het nog zo lekker weer was mijn logos zwart gemaakt. Woordje polo was nog in de maak maar wel al een foto van het logo zelf.
20200414_103949.jpg

Toen dat eenmaal gedaan was had ik ook nog mijn remklauwen geverfd in de kleur rosso rood van foliatec.
20200412_134605.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90PK 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R en Roon
Leuke upgrades al!
Een zwart dak bij een witte Polo staat echt top! (y)
Vind dat ook, stond al een hele poos op de lijst maar nooit echt wat van gekomen. Nu toch eindelijk gedaan en heel tevreden mee!
Dat ziet er heel mooi uit zo echt keurig gedaan, mooi geheel nu :cool: .
Thanks! Scheelt een hoop als je er al aardig wat ervaring mee heb dus het dak was binnen anderhalf uur helemaal klaar en afgewerkt. Was alleen wat lastiger door de zon die de folie al snel als kauwgom aan liet voelen :sweatsmile:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90PK 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R en kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!