R Line

Zijn er meer leden die een Polo R Line hebben of 1 hebben besteld? Ik ben eigelijk op zoek naar foto's van het interieur vooral met panodak...

Alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk (JD 145pk) 
Kees zei:
R line pakket is nu in de aanbieding voor maar €850

Das niet duur inderdaad maar helaas hebben mensen die al een polo hebben hier niks aan.

Ik had laatst de prijzen opgevraagd van dak spoiler en achterbumper (met onderbumper) en ze kwamen met 800 a 900 euro aan! Dan moeten ze nog gespoten en gemonteerd worden natuurlijk, 1500 euro minimaal werd tegen mij verteld :shock: :?
 
Hmm, gezien de posts over de 17" R-Line velgen moet ik dan toch maar (weer) eens verder informeren bij VW. Vorige week nog naar gevraagd, maar toen werd ook daar gezegd dat 16" het maximum was. En dan duikt hier gewoon de 17" onder de Polo 6R op :eek:

Een tijd terug ook op internet nog gezocht, en de Mallory's daar waren of voor de Golf/Passat/enz. en hadden een andere steek, of het gaat om hele andere velgen die kennelijk ook Mallory genoemd worden.

Whatever, ik vind ze mooi! En zoals op de (fraaie!) foto te zien is, ze staan ook nog eens geweldig op een zwarte Polo.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!