R20 bumper lichten

Ik heb een R20 bumper op mijn polo echter weet ik niet aan welke kabel ik de stekkers moet aansluiten omdat de vorige persoon de stekkers afgeknipt heeft… iemand enig idee wat ‘t beste is? Aan de mist of dagrijlicht wil ‘m graag constant aanhebben als de auto aanstaat met lichten aan en uit.

Bijlagen

• 7E1DF28C-6BDE-44EA-AE48-3C78367592F1.jpeg
    7E1DF28C-6BDE-44EA-AE48-3C78367592F1.jpeg
    239.9 KB · Weergaven: 46
Volkswagen  Polo 6R 
Als je constant aan wilt hebben, lampen aan of uit, gaan je mist en drl lichten niet werken. Je drl gaan uit met licht aan en je mistlampen gaan via je lichtschakelaar. Je zal dan een geschakelde plus moeten vinden, bijvoorbeeld bij je zekeringskast bij je accu.
Mijn drl’s waren de “mistlichten” om ‘t zo tezeggen daar zitten weer 2 lampjes in waarvan 1 de DRL alleen ging die uit wanneer mijn normale lichten aan stonden

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!