raambediening en instellingen gereset

• Onderwerp starter Onderwerp starter msv
  • Startdatum Startdatum

msv

Lid
De dealer heeft de lampen vervangen en de foutmeldingen verwijderd. Echter, na het wegrijden bleek dat mijn ramen niet meer in één keer naar beneden gaan (1 keer lang schakelaar indrukken), maar ik moet nu handmatig de schakelaar ingedrukt houden. Ik kan dit nergens terugvinden in het instellingsmenu op de boordcomputer.

Heeft iemand een idee hoe ik dit weer aan kan zetten?

Volkswagen  Polo 6C 2014 
Ik heb dit ook een paar keer gehad, na een garagebezoek. Gaat het toevallig om je passagiersportier voor? Na een paar dagen fixt dit vanzelf, als het goed is, waardoor het komt durf ik niet te zeggen.

Volkswagen  polo 
Nee alle ramen vertonen deze verandering. Kan trouwens ook niet meer ramen openen met de sleutel. Dit kon voorheen wel.

Volkswagen  Polo 6C 2014 
Raamknopjes indrukken en ingedrukt houden tot helemaal beneden en even vasthouden en omhooghouden tot helemaal boven en vasthouden. Dat is de oplossing.

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!