Raamknop Polo AW 2018

Goedemiddag,

Sinds kort wil de raamknop voor mijn bestuurdersraam niet meer met 1 klik naar beneden. Als ik hem inhou gaat ie nog wel naar beneden.

Het voelt alsof de 2e 'klik' eruit is en daarom denk ik dat de knop zelf kapot is.

Ik heb al even geprobeerd maar ik krijg het knoppendoosje niet uit de deur. Doe ik het überhaupt op de goede manier of moet het hele deurpaneel eruit?

Albasg
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
Soms moet je dan de schakelaar opnieuw in leren door de 5x in te duwen, en 5x omhoog te halen. Als dat niet werkt is je multi schakelaar kapot. Bij mij is deze ook vervangen bij de bestuurderszijde en raam links achter. Dit kwam dan weer door een kapot veertje maar dit is nu het enige wat ik kan bedenken.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
Soms moet je dan de schakelaar opnieuw in leren door de 5x in te duwen, en 5x omhoog te halen. Als dat niet werkt is je multi schakelaar kapot. Bij mij is deze ook vervangen bij de bestuurderszijde en raam links achter. Dit kwam dan weer door een kapot veertje maar dit is nu het enige wat ik kan bedenken.
Helaas was dit niet het probleem en was het voelbaar dat er een 'klik' miste in het knopje
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!