Raamrubber en metalen afdekplaat buitenkant

Gerrit58

Premium lid
IMG_3709.jpegDag,
Als ik rij dan kiert het enigszins langs het raamrubber (lawaai) nu wil ik het rubber even goed aandrukken.
Mijn vraag is of ik het metalen plaatje wat over de rubbers gaat eerst vastzetten met die 2 schroeven en dan de rubbers aandrukken op de plek of eerst de rubbers aandrukken
Ik hoop dat iemand iets weet.
Bij voorbaat dank alvast.
Groeten,
Gerrit

vw polo  9N 
Dag,
Plaatje zit er weer prima op maar ik heb wat moeite met het weer er in proppen van het rubber
Het lijkt of hij ergens tegen aan stoot, gaat er een klein stukje in en dan weerstand en gaat niet verder.
Heb er al zeep op gesmeerd en vet maar helaas.
Het is me wel al een keer gelukt maar toen zat het rubber niet goed omdat het raam niet tussen de strip zat…
Is er een truukje?

Bijlagen

• IMG_0049.jpeg
    IMG_0049.jpeg
    1.7 MB · Weergaven: 7
  • IMG_0048.jpeg
    IMG_0048.jpeg
    1.9 MB · Weergaven: 7
vw polo  9N 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!