Raamrubbers/zeemlijsten opfrissen

Carlito

Actief lid
Hallo allemaal
Even een vraag over de raamrubbers
Of ook wel zeemlijsten aan de buitenzijde
Van de auto
Ik vind ze nogal snel grauw grijs uitslaan
En ik wil ze weer lekker fris hebben
Iemand tips om deze weer lekker fris te krijgen

Volkswagen  Polo aw 
Ik heb wel eens wat gehoord over bandenvet! Ik gebruik zelf kunststof restorer...blijft niet superlang zitten. Moet het nog met de Meguiars variant proberen!

Volkswagen  Polo 6R 
Ik heb wel eens wat gehoord over bandenvet! Ik gebruik zelf kunststof restorer...blijft niet superlang zitten. Moet het nog met de Meguiars variant proberen!
Ik had zelf al vanalles geprobeerd wd 40 ok wax silicone spray maar het blijft dof en grouw opdrogen
Ik zat zelf ook al aan mequiar tyre spray te denken maar ik weet niet of dat een succes wordt ik heb zelf die transparante versie

Bijlagen

• Screenshot_20200712_152830_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20200712_152830_com.android.chrome.jpg
    133.7 KB · Weergaven: 10
Volkswagen  Polo aw 
Ik had zelf al vanalles geprobeerd wd 40 ok wax silicone spray maar het blijft dof en grouw opdrogen
Ik zat zelf ook al aan mequiar tyre spray te denken maar ik weet niet of dat een succes wordt ik heb zelf die transparante versie
Ik heb meguiars tyre gel...nog niet geprobeerd! Binennkort eens doen

Volkswagen  Polo 6R 

Ik ben benieuwd volgens mij als ik de afbeelding zo. Ziet
moet je alles afplakken. Of lijkt het zo

Volkswagen  Polo aw 
Gyeon preserve of voor langdurig resultaat gyeon trim.

Kost wat, maar dan heb je ook...

volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  - 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!