Radio automatisch aan tijdens het in/uitstappen?

V

Verwijderd lid 12840

Goedemorgen allemaal,

Is het mogelijk om in te stellen dat mijn radio automatisch aan gaat wanneer ik instap / pas uitgaat nadat ik uitgestapt ben en deuren op slot heb gedaan? Laatst reed ik met iemand mee en zijn auto had deze mogelijkheid wel (BMW) en ik mis het op mijn polo
 
Ik heb dat in het verleden vaak ingebouwd bij mezelf en vrienden toen ik nog aan carhifiwedstrijden meedeed.

Ik gebruikte daarvoor een bistabiel relais aangesloten op centrale deurvergrendeling of alarm.

Met de contacten van het relais schakelde ik de acc van de radio en/of bijvoorbeeld een radar met spraakalarm.
Kwam je te dicht bij de auto dan speelde er een (ingesproken) waarschuwing af.

Als de huidige radio's nog een acc aansluiting heeft, zou het moeten kunnen.
 
VW  Polo 6R  1.2TDi Bluemotion 100pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!