Radio rcd 310 wit/zwart

Tuurtje

Nieuw lid
Zat net een beetje naar nieuwe voorraad Polo's te kijken en kwam erachter dat voor modeljaar 2012 de radio RCD310 in het wit/zwart wordt geleverd (net zo als de climatronic). Is nu hetzelfde als de boardcomputer. Iemand een idee of de blauwe verlichting ook te switchen is naar die kleurcombinatie?

[resize=640:r1sy6n8t]http://i52.tinypic.com/2llf3g9.jpg[/resize:r1sy6n8t]

Ik heb een vraagje aan de ervaren Polo eigenaren.
Ik wilde eigenlijk een eigen topic maken, maar dan lijkt het wat dubbelop, dusse:

Ik heb een RCD210, zie plaatje:
Touran_Concept_III_RCD210-1.jpg

Ik lees mensen klagen over hun RCD210, RCD310 etc, maar of ik ben heel erg doof en ik hoor het verschil niet, of mijn RCD210 incl. de standaardboxen zijn gewoon erg goed.

Wat ik wil zeggen is dat ik heel erg tevreden ben over de kwaliteit van mijn radio.

Het enige wat mij stoort is de kleur van de radio. De display is blauw!!!!

Ik heb even wat rondgesnuffeld op internet en ben een RCD310 tegengekomen met een WIT/ZWART display voor 150 Euro. Ik heb een bod erop gedaan, en hopen dat hij voor iets minder weg kan.

Mijn eerste vraag, is 125 Euro een goede prijs om het te kopen?

Mijn tweede vraag, is een RCD210 makkelijk te vervangen voor de RCD310?

Mijn derde vraag, zal mijn geluidskwaliteit achteruit gaan? Aangezien het geluid dat ik nu heb verrekte goed is?

Mijn laatste vraag is, is het wel een goed idee om mijn BLAUWE RCD210 te vervangen voor een RCD310 met WIT/ZWART display, of moet ik gewoon nog verder sparen voor een RNS-510?

Of een gat in je deur...

Advies: niet doen, want zeer diefstalgevoelig!! Menig nieuwe Passateigenaar is al het slachtoffer geworden....

Verzekerd of niet, je zit wel met een hoop elende, zeker als ze je deur mollen.

Bij een maatje van mij is zijn RNS310 er ook al uitgetrokken. En dat in een boerengat.

Je kunt bijna op je broek schrijven dat je een keer de pineut bent met een RNS systeem.

ik heb nu de RNS 510 er al een maand inzitten.....(in de randstad) Ja ik ben een daredevil.....haha

De RN310 White/negative heb ik nog nieuw liggen en die gaf een supergeluid en geen ruis bij de radiozenders. Zelfs beter dan de 510 vindt ik.

Ik had de 310 als back up wanneer mijn 510 gestolen zou worden.

Als iemand hem wil ruilen tegen H7 units dan hou ik mij aanbevolen....

@ Vissa

Ligt er aan of je dat voor over hebt, ik zou me dus echt niet aanpassen omdat de radio wel eens gejat zou kunnen worden.

@ Menaz

Ken genoeg mensen die zo'n dingen hebben en die nog steeds niet gejat zijn ;)
Daarbij kan je genoeg dingen doen om de radio niet makkelijk uit je auto te halen

Overigens zijn de nieuwe VW's al beter beveiligd door een geïntegreerde versterker..

Hey mensen, ik heb toch gekozen voor de RCD310 met wit/zwarte display.

Waar moet ik op letten als ik hem ga kopen.

De verkoper zegt dat die helemaal nieuw is, inclusief boekje en code.

Ik heb er geen verstand van, maar wat bedoelt ie met code?

En hoe zorg ik ervoor dat ik erachter kan komen dat het niet gestolen is?

En is het gewoon plug en play of moet je nog iets instellen?

de radio is als alles goed is gewoon plug and play. die Code dient om je radio te ontgrendelen als je die voor de eerste keer aan zet. en normaal gezien kan je even bij de dealer passeren met het "chassisnummer" van de radio en die kunnen kijken of die geseind staat of niet.

Er zijn 2 versies met de zwart/witte verlichting.
De europeese versie met dezelfde text op de knoppen als de RCD310 met blauwe verlichting.
En de asiatische versie.
Heeft andere knoppen op het front.
Weet niet of de frequentie banden van de radio dan wel overeenkomen met de Europese versie??

Heb ze beide al voorbij zien komen op M-plaats.

Bedankt Citroene en de rest die info gaf.

Ik heb de RCD310 gekocht van een man die erg te vertrouwen was. (Hij zag er gewoon uit als een normale nette man met gezin, en woonde ook in en nette buurt, hij heeft de radio zelfs voor mij ingebouwd. Alles ging prima.

De RCD310 met witte verlichting is meerdere malen beter dan mijn oude RCD210 met blauwe verlichting.

Netjes gedaan, BlackPoloBM! Ik heb nog de rcd 310 met blauwe verlichting erin zitten. Ben daar erg tevreden over (afgezien van dat blauwe scherm)...

Ik zag laatst anti diefstal kappen voor de polo en dus dubbeldin radio/navigatie systeem, misschien een oplossing?

En ik heb voor de liefhebber nog een rcd310 liggen. Afgelopen zaterdag mijn polo gehaald waar er een in zit. Voor 150 euries mag ie weg.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!