Marc1999GT
Lid
Goedemorgen, ik heb sinds mei een heerlijk vlotte polo bluegt van bouwjaar 2013. Sinds een paar dagen hoor ik bij het overschakelen van de 2 cilinder modus een tik die hiervoor niet hoorbaar was. Ook als de auto in 2 cilinder modus rijdt (en ik iets wil versnellen zonder dat hij overschakelt naar 4 cilinders) ratelt de motor. Als ik dan iets meer gas bijgeef en hij gaat in 4 cilinder modus is dit weg.
Sinds gisteren maakt hij bij de koude start ook een ratelend geluid. dit doet hij alleen als de auto meer touren maakt, wanneer hij stationair gaat draaien is het weg.
Al met al een vervelend iets waar ik geen idee van heb wat het kan zijn. Ik sta over 2 week ingepland bij de garage, maar misschien zijn Er hier mensen die ook iets dergelijks hebben gehad en mij iets meer info kunnen geven.
Alvast bedankt!!
Groetjes Marc1999GT
Sinds gisteren maakt hij bij de koude start ook een ratelend geluid. dit doet hij alleen als de auto meer touren maakt, wanneer hij stationair gaat draaien is het weg.
Al met al een vervelend iets waar ik geen idee van heb wat het kan zijn. Ik sta over 2 week ingepland bij de garage, maar misschien zijn Er hier mensen die ook iets dergelijks hebben gehad en mij iets meer info kunnen geven.
Alvast bedankt!!
Groetjes Marc1999GT
Volkswagen
6R bluegt