rcd 210 vervangen door rcd 510

stevenv

Nieuw lid
Hallo

Is het mogelijk de standaard rcd 210 radio te vervangen door de rcd 510 ?

Zijn de aansluitkabels dezelfde , maw plug and play?

Of heb ik nog iets anders nodig.

groeten Steven

Klopt de foto wel ? Ik had twee keer male en een keer female verwacht.
Je hebt helemaal gelijk, zo één kan je gebruiken:
lrgscaleshop_large_connects2_b_conct27aa-1.jpg

Aerial Adaptor 2 Male Fakra - 1 Female Fakra

Je hebt helemaal gelijk, zo één kan je gebruiken:
lrgscaleshop_large_connects2_b_conct27aa-1.jpg

Aerial Adaptor 2 Male Fakra - 1 Female Fakra

Ben je zeker dat het deze is?

op mijn rcd 210 zit er namelijk een male uitgang, en de aansluitkabel van de auto is een female.

Dus ik heb dan toch één Male & 2 female aansluitkabels nodig? ( op de rcd 510 zitten er 2 males)

Weet iemand een site waar men deze kan bestellen ?

steven

De rns 510 heeft 2 antenne aansluitingen, waarscheinlijk de rcd210 1 dus dan heb je de 1e antenne spliter nodig. + een gps antenne. en wellicht programeren stuur en teller

De rns 510 heeft 2 antenne aansluitingen, waarscheinlijk de rcd210 1 dus dan heb je de 1e antenne spliter nodig. + een gps antenne. en wellicht programeren stuur en teller

Top van je info, maar je hebt je verlezen:mrgreen:
Het gevraagde is de RCD 510 ;)
Gps lijkt me dan niet nodig, maar verder heb ik geen idee:oops:

Verder even een snel vraagje van mijzelf tussendoor (zodat ik alvast kijn antwoord heb voor de verre toekomst), ik heb dus een RNS 310, maar zou graag over willen naar een RNS 510, levert dat nog problemen op/ brengt dat nog valkuilen met zich mee?

VW  6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!