RCD200 radio geeft elke keer learn in display

Hallo, sinds wij onze polo hebben geeft de radio elke keer het woord Learn als
we de auto aanzetten het duurt ook ongeveer 30 seconde voor de radio begint te spelen
heeft iemand een idee hoe dit weg kan ?
 
Dat is vreemd maar ik heb het ook wel eens gezien bij mijn RCD200 toen ik met de carkit bezig was. Toen was de stroom er iedere keer af en op.

Misschien toch de code een keer opvragen en intikken? Of krijg je die mogelijkheid niet? (weet het niet meer zo goed)
 
Bedankt voor jullie reactie's de code heb maar hoe kan ik deze dan opnieuw invoeren ? ik ook heb ik de bekabeling gecontroleerd maar deze zit met de originele stekker aangesloten er is ook helemaal niks aangepast aan de bekabeling zeg maar, ik ga er wel even mee terug naar de vw dealer misschien hebben zij een idee.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!