RCD660+ en achteruitrijcamera?

SY96

Bekend lid
Beste allen.

Ik heb al enkele jaren al een rcd660+ in mn polo. Zag op ali al veelvuldig camera's voor vw navi systemen voorbij komen. Weet iemand welke geschikt is en of rcd660+ deze functionaliteit ondersteund?

Volkswagen  6r 
Rcd660 bestaat niet.
Dit is een rcd330.
Verkopers geven het een andere naam om de prijs te kunnen opwaarderen.
Dit ivm de prijs van de rcd330 in China....
Prijs va 200 voor de nieuwste.
Noemen ze m hier anders en vragen 300+

Volkwagen  E golf 2018 
Wat wil je? Logo of via kenteken?
Qua prijs wel veel verschil, qua uiterlijk ook.

Volkswagen  Polo 6R 
Volkswagen  Polo 6R 
Deze had ik, maar heb nu via logo.
Toen beviel hij goed, ik had de full hd 1000 tv met filter. Filter zijn die lijntjes, maar die bewogen bij mij niet mee.

Hij werkt op je radio, heb je die camera kabel nog bewaard gele stekker met blauwe aansluiting die bij radio zat?
Durf ik niet te zeggen, is ook al bijna 2 jaar geledrn dat ik de rcd660 had laten plaatsen. K ga zeer zeker de camera inbouwen, dank!

Volkswagen  6r 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!