Regensensor

dennis lander

Actief lid
Hallo

Ik had een Vochtigheid Sensor achter mijn binnen spiegel , ( climate control ).
Deze had ik vervangen door een Regen Licht Sensor Vochtigheid Sensor, En deze geactiveerd met VCDS, En het werkt matig.
De lichtsensor werkt goed , Maar de regen sensor niet , Als je een glas water over de sensor gooi , Gaan me wissers wissen , Maar als de ruit droog is blijft ie maar wissen,
Als het regent dan word niet de regensensor niet geactiveerd. Dus dat werkt niet.
Licht aan met regen werkt ook niet.
Tevens wil ik als het gaat regenen dat me panadak en ramen evt dicht gaat, Dat kan niet met deze sensor type 5Q0955547B

Wie weet wel de goede sensor die het wel goed doet.

gr dennis

Volkswagen  Polo 6C 
Hoi je kan de sensor ook zelf ook coderen kijk daar eens naar
dit zit in ook in de bcm als een sub codering
groet donna

de regen sensor is verbonden dmv een lin bus met de bcm
als je in de bcm zoekt kom je een apart gedeelte tegen waar je regen sensor kan coderen

Ja dat is gedaan door iemand die verstand heeft ( zegd ie ) van vcds .
Ik zie de menu's in mijn radio display , Maar het werkt niet , Dus ik dacht meeschien is die sensor niet goed . en moet ie vervangen worden met wel de juiste sensor.

Volkswagen  Polo 6C 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!