Remklauwen

Peterrr

Actief lid
Welke kleur zou mooi staan bij remklauw remtrommel velgen zijn borbet y titan matt

Bijlagen

• Screenshot_20211206-154333.jpg
    Screenshot_20211206-154333.jpg
    276.1 KB · Weergaven: 39
Volkswagen  6c 
Maar ff serieus dit hangt gewoon van je eigen voorkeur af dus zoek op internet wat je mooi vindt. Ik hou van opvallend, andere van bescheiden of OEM.
Trommels verven vind ik sowieso "fout" maar dat is mijn mening

Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition 
Ik heb zelf blauw voor (klauwen), en zwart achter (trommels) gedaan. Blauw is 1 van die kleuren die niet vaak voorkomt maar er wel leuk uit springt. Ik heb mijn persoonlijke keuze gemaakt op basis van mijn interieur kleur, die is ook blauwig, wellicht dat je daar iets mee kan? Zelf vind ik geel of oranje ook wel brut, maar gewaagd op een zwarte wagen.

Maar wat @Garrut98 al zei, persoonlijke voorkeur! Hou je van uniek? Dan doe je indd paars met witte stippen. Hou je van OEM? Dan doe je ze lekker zilver, het assortiment verfbusjes is de limit! Haha, succes!

Screenshot_20220121-095053__01.jpg
Fotootje ter reverentie ;)

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R 
Maar ff serieus dit hangt gewoon van je eigen voorkeur af dus zoek op internet wat je mooi vindt. Ik hou van opvallend, andere van bescheiden of OEM.
Trommels verven vind ik sowieso "fout" maar dat is mijn mening
Mee eens, dit is meer een "grote kleine vragen topic" dingetje. Niet iets om het forum mee vol te zetten.

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!