Remmen vervangen

Wicko071

Bekend lid
Beste polorijders,

Ik moet binnenkort mijn remmen voor(schijven + blokken) vervangen.. Ik heb een beetje geïnformeerd en kwam op het volgende uit:
Origineel van vw kosten ze €200,-(met korting).. weet niet van welke merk ze zijn, bosch of at..
De normale bosch set kost €120,-. (Met korting).
Nou dat is een behoorlijk prijsverschil..

Mijn vraag is of iemand hier meer van weet, welke merk goed is en wat is het beste aan te raden. Ik rij gemmiddeld zo een 2000km per maand..

Ja, ik moest wel een rechthoekig stukje plastic gebruiken, anders mocht ik niet weg. Iets met meester/maestro/master ofzo ;)

Ik denk dat het de standaard bluemotion maat is, maar ik zie ook wel eens 288 als ik m'n tenteken inklop op die sites.

Hahaha met een magneetstreep erop cker.. ik ga eind deze maand als mijn baas mij weer beloond heeft, ff langs de garage ff laten opmeten en dan werk van maken.. ik ben zelf nooit moeilijk met maten dus denk als ik het ga meten,kan er nog wat verschil in zitten :mrgreen: ..

Kijk eens op mister-auto.nl daar staan goedkoop op. ATE is wel goed merk ja.

Ja dat maakt uit, anders past je remklauw niet meer :P
Nee man, ATE is dikke troep, als je een beetje kilometers rijdt, dan trap je zo de voering van de blokken. Gewoon Bosch of TRW, of nog liever bij de dealer. Die laatste is pré, mede doordat die onderdelen een hogere kwaliteits-normering hebben.

Volkswagen  Polo BlueGT 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!