Remschijf omboren

Sjefkuh

Premium lid
Weet iemand waar je Remschijven kan laten omboren? Zou in mijn geval gaan om 5x112 naar 5x100.

Liefst regio Amsterdam

Mvg
Sjef

Audi  A4 Avant (B9) 
Ik moet een schijf hebben van 340x30 met steek 5x100 voor een Polo AW.
Het zou in dit geval gaan om een schijf van een golf 7 clubsport, alleen is deze dus 5x112.
Ik heb momenteel 1 schijf gevonden die over de juiste eisen beschikt alleen is dit van een voor mij onbekend merk.
( https://www.awesomegti.com/shop-by-...hooked-340x30mm-front-brake-disc-polo-gti-aw/ )
En dan moet ik ook zeggen dat ik dan de schijf van een clubsport (zie bijlage) een stuk mooier vind.
Vandaar dat ik dus in eerste instantie opzoek ben naar een bedrijf/persoon die steekmaat van de schijf voor mij kan aanpassen.
Mocht deze zoektocht echt onbegonnen werk zijn dan kan ik altijd nog genoegen nemen met de schijf van VBT (uit boven genoemde Link)

Bijlagen

• s-l1200.jpg
    s-l1200.jpg
    84 KB · Weergaven: 7
Audi  A4 Avant (B9) 
Elk bedrijf met een freesbank kan dit voor jou voorzien.

Het is wel zo dat de schijf dezelfde offset moet hebben. Als in de afstand van montage vlak tot rem vlak, dit komt namelijk overeen met de remklauw offset en montage op de beugels;

39645d1151517720-brake-disc-dimensions-brake_rotors.jpg

Vw  Polo 
Ik vond het allemaal teveel gedoe, dus heb zojuist en passende schijven besteld van het merk VBT, we gaan het zien.

Audi  A4 Avant (B9) 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!