Retrofit Polo 6C Led in Polo 6r

Ik heb vandaag de stekkers gemaakt die van de 14 pins naar de 10 pins gaan. Ik heb dit keurig netjes gemaakt met de behulp van voorbeeld stekkers.

Ik en een vriend van mij hebben allebij de zelfde 1.2tdi met de zelfde BCM en allebij dus de zelfde stekkers. Maar bij mij lijkt het er op dat alleen mijn dagrijverlichting werkt ( de gene die in de koplamp zitten. en niet mijn normale licht wel is hij een paar keer aangegaan maar na het sturen ging hij weer uit.

Polo  6r  1.2 tdi 
Zelfde optie pakket en geen vcds aanpassingen gehad? De nieuwe lampen wel gecodeerd?

Bij de ander werkt alles wel naar behoren?
Ik heb alleen 3 opties meer namelijk: climate control en het licht en zichtpakket en electrische ramen achter. De automatische hoogte regeling is voor mij geen verplichting. Maar het gekke is dat op het moment dat ik mijn autostart dat ze wel werken maar begin ik te rijden dan dimt de lamp naar dagrijverlichting

Polo  6r  1.2 tdi 
Ik heb de kabels zelf gemaakt,
Ook heb ik gecontrolleerd of er in central electric 09 iets anders staat bij hem als bij mij maar ook daar staat alles identiek. Weer iemand toevallig hoe en wat er ingecodeert moet

Polo  6r  1.2 tdi 
Je longcode instellingen kunnen niet hetzelfde staan als je maat gezien jij totaal andere pakket hebt. Wil je wild doen kun je de longcode van module 9 van je maat eens proberen, je zult wel een waslijst aan andere meldingen krijgen....Sla alsjeblieft je oude longcode op....

Staat je lichtschakelaar dan in auto stand, wat gebeurt er bij andere standen? Grootlicht werk wel?

Waarmee controleer je de instellingen?

Ken je de onderstaande topics?

Vw  Polo  1.2tdi BM 
Je longcode instellingen kunnen niet hetzelfde staan als je maat gezien jij totaal andere pakket hebt. Wil je wild doen kun je de longcode van module 9 van je maat eens proberen, je zult wel een waslijst aan andere meldingen krijgen....Sla alsjeblieft je oude longcode op....

Staat je lichtschakelaar dan in auto stand, wat gebeurt er bij andere standen? Grootlicht werk wel?

Waarmee controleer je de instellingen?

Ken je de onderstaande topics?
Ik heb zojuist de long coding van die vriend geprobeert helaas geeft hij aan dat het niet mogelijk is. Grootlicht werk wel maar normaal licht gaat dan uit wat bij de andere auto niet zo is. Na het starten doen de lampen wat ze moeten doen maar als ik rijd dan dimt hij naar dagrijverlichting en kan ik hem ook niet uitzetten. Ook sls ik stuur worden ze soms veller en soms dimt hij weer

Polo  6r  1.2 tdi 
Eventueel deze eens proberen, dit is dan wel voor xenon maar wie weet

8. We willen byte 18 (dus het 19e paar!) veranderen naar 67. Deze kun je gewoon selecteren en met je toetsenbord aanpassen. Daarna klik je op 'Do it!' Je krijgt een dialoog met 'coding accepted' en druk op OK!

FciNi3t.png

Vw  Polo  1.2tdi BM 
Goede Middag, Het is gelukt! Ik en @Ruuub hebben zijn long coding gebruikt. Sommige bites moesten aangepast worden omdat sommige dingen niet mogelijk was op mijn auto. Ook zag ik dat het 19de paar 61 was bij mij maar 67 bij hem, zoals @iichel aangaf wat je moest doen bij de xenon. Dit is dus aangepast en nu werkt alles dagrijverlichting en normaal licht grootlicht bochtverlichting. Dus de retrofit is geslaagd. Dank jullie wel voor alle hulp!

Polo  6r  1.2 tdi 
  • Leuk
Waarderingen: Ruuub
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!