Retrofits voor polo 6c

Hallo allemaal.

Zoals het kopje aangeeft ben ik retrofits voor mijn polo 6c aan het onderzoeken.

Heb eerder hier onder een bestaande topic cruise control nagevraagd en ben uiterst geholpen, wil ze nogmaals bedanken.
Heb inmiddels deze in laten bouwen en codering+activeren. Alles werkt naar behoren!

Heb later ook een auto headlight switch gekocht met externe sensor en ook mistlampen lateninbouwen (had voorheen alleen day running lights). Deze werkt ook prima. Mistlampen links en rechts verlichten de weg als ik met mijn stuur draai, dat is ook tof!

Alleen mijn vraag is nu, ik wil toch een orgineel rain en light sensor hebben alleen kan daar de retrofit niet van vinden. Alles wat ik tegen kom is van golf7. Maar er zijn polo 6c's met orgineel uitgeruste rain en light sensor.

Heeft iemand enig idee of kunnen ze met een link zijn comment versterken?

Mijn polo is van 2017 comfortline met pano dak.

PS: wat kan er nog meer als retrofit gedaan worden?

Dank jullie wel.
 
Volkswagen  polo 6c  1.4tdi 
@iichel is je man voor retrofitting! Levert absoluut vakwerk!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
ja hoor je kunt ook de regensensor wel in de polo 6c retrofitten
Ik heb dit nagevraagd bij de persoon bij wie ik de cruise control ook heb laten inbouwen en activeren. Hij zegt dat rain en light sensor voor polo 6c te duur is en daarom dat meeste mensen er niet bezig mee wilt zijn. Toen zij ik van dat ik genoeg andere polo 6c zie die het wel voor mekaar hebben gekregen en dat ze golf7 parts hebben gebruikt en ook jou berichtje als referentie heb getoond.

Hij zegt dat dat niet kan en dat polo 6c zijn eigen parts moet zijn... Pff.
(ik woon in Turkije, het is hier lastig om juiste producten voor een degelijk prijs te vinden. Daarom wil ik ze zelf aanschaffen en dan laten inbouwen)

Als je misschien kan vertellen welke parts ik precies nodig heb hiervoor, kan ik die persoon toch onder druk zetten dat het wel lukt. (waarschijnlijk kan hij niet aan die parts komen, weet het niet)
 
Volkswagen  polo 6c  1.4tdi 
Je kan dit zeker inbouwen heb dit al meer gedaan je moet wel even de spiegelvoet bekijken of er een sensor in kan er zijn namelijk auto,s die geen spiegelvoet hebben met een sensorvoet. Indien je climat hebt dan is het geen probleem en is de voet geschikt en kan je de volgende sensor plaatsen met nr 5Q0 955 559 A of B tevens één lichtschakelaar met auto stand en de standen die je nu hebt zoals wel of geen mistlampen. Tevens een stuurdraad vanaf de schakelaar Pin 2 naar de bcm Pin 16 van stekker C en de nodige coderingen.

Coderingen kan ik je mee helpen contact me anders even via whatsapp via www.vcds-coding.nl
 
Laatst bewerkt:
Je kan dit zeker inbouwen heb dit al meer gedaan je moet wel even de spiegelvoet bekijken of er een sensor in kan er zijn namelijk auto,s die geen spiegelvoet hebben met een sensorvoet. Indien je climat hebt dan is het geen probleem en is de voet geschikt en kan je de volgende sensor plaatsen met nr 5Q0 955 559 A of B tevens één lichtschakelaar met auto stand en de standen die je nu hebt zoals wel of geen mistlampen. Tevens een stuurdraad vanaf de schakelaar Pin 2 naar de bcm Pin 16 van stekker C en de nodige coderingen.

Coderingen kan ik je mee helpen contact me anders even via whatsapp via www.vcds-coding.nl
Bedankt voor je comment!

Ik heb helaas geen plekje om de sensor te plaatsten. Ik heb namelijk een standaard spiegel die direct aan het raam vastzit welke ik handmatig kan dimmen, zoals hier op de foto:

En ik wil over naar deze:

Maar ik denk dat aan het voorruit een zwart ding geplakt moet worden (dat zwarte lijn als je van buiten kijkt, ik heb nu alleen maar een zwart stipje.) Ik heb ook iets gelezen dat hiervoor de voorruit vervangen moest worden, maar ook dat ze op de bestaande voorruit dat voor elkaar gekregen hebben.


Mijn vriendelijke verzoek is ALS je gelegen bent kan je dan alsjeblieft misschien de onderdelen die ik hiervoor nodig heb voor mij noteren of een link geven?
(ik heb de auto schakelaar al)
 
Volkswagen  polo 6c  1.4tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!