Rns 315 in 2016 6r

Hallo, mijn vriendin heeft een polo uit 2016 gekocht. Nu ben ik bezig om er een rns315 in te bouwen maar met het aansluiten kwam ik erachter dat er in het aansluitblok een draad te weinig zat. Eerst heb ik er een constante voeding op gezet maar toen moest je de radio met de hand aan en uit zetten. Nu heb ik vanaf de zekering kast een geschakelde draad getrokken en nu werkt hij wel via de sleutel maar als de sleutel eruit is geweest en weer erin dan moet ik de code steeds in voeren…
Als je op het phone knopje drukt komt er in het scherm te staan; om van de gekozen functie gebruik te kunnen maken, a.u.b. het contact inschakelen… maar dat is al gedaan. Iemand een idee wat ik verkeerd doe??
 
Volkswagen  Polo 6r  1.0 
Welke originele vw radio’s hebben blue tooth en eventueel camera voorbereiding
Waarom gaan voor origineel als de radio's van @dov super goed, snel en betrouwbaar werken? Tevens is Dov zeker niet duur! had een radio van Dov in mijn oude 6R zitten. Was hier super content mee. Ziet er qua uiterlijk uit als een origineel VW product
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 45pk 106Nm (Autoweek Rollerbank) 
  • Leuk
Waarderingen: dov
de 6c unit die ik aanbied is een originele vw radio met een front die aangepast is zodat het passend is op de 6c, vandaar dat alle car functies ook werken, anders zou dit nooit zo kunnen functioneren in de auto tov een aftermarket toestel
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Geschakelde plus zit er sowieso toch helemaal niet meer? Dat doet het canbus systeem toch?
Ik heb een Alie radio daar zit een kastje bij die vangt volgens mij op dat de auto op contact gaat
en geeft dan 12v op een draad naar de radio zodat die weet dat hij moet aangaan.

Zelfde met achteruit rij camera, canbus geeft door dat hij in R staat en dan krijgt een draad stroom naar de radio
zodat hij gaat switchen naar het camera beeld.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Geschakelde plus zit er sowieso toch helemaal niet meer? Dat doet het canbus systeem toch?
Ik heb een Alie radio daar zit een kastje bij die vangt volgens mij op dat de auto op contact gaat
en geeft dan 12v op een draad naar de radio zodat die weet dat hij moet aangaan.

Zelfde met achteruit rij camera, canbus geeft door dat hij in R staat en dan krijgt een draad stroom naar de radio
zodat hij gaat switchen naar het camera beeld.
Correct gaat via canbus
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!