rns 510

graafie

Exclusive lid
2,121
370
83
ik heb voor een rns 510 navigatiesysteem een adresje gevonden van een bedrijf dat heet car volume. Ik heb ze een mailtje gestuurd met de vraag of het om een origineel exemplaar ging of een goedkoop namaakding.
Het gaat dus om een rns 510 van het merk vss audio met oa camerafunctie, USB en SD mediaspeler, iets wat een originele rns 510 niet zou hebben. De vraagprijs is 449 euro voor een splinternieuwe. Persoonlijk lijkt me dat het eigenlijk niks kan zijn gelet op de prijs, wat denken jullie ervan? :?: :?: :?:
 
Er zijn idd veel RNS510 replica's in omloop die je voor zo'n prijs nieuw kunt krijgen. Ik weet echter niet wat nou het preciese verschil is met een echte RNS510. Kun je vast wel op het internet vinden gok ik!
 
Yep, ik heb 2 keer gekocht van dat soort rotzooii (look a like 510 voor me vorige lease auto). Beide keren 550 euro voor betaald. Op zich doen ze het goed en veel mogelijkheden.. Alleen na 4-5 maanden beginnen de kuren en defecten..

Uiteindelijk heb ik uit frustatie beide in de container gedonderd. Heb met me Polo ook gelijk Zenec laten inbouwen (via lease).. En kijk.. dan pas praat je over kwaliteit (vooral hardware).

Ik zeg NIET DOEN! Of ga voor ZENEC
 
@Graafie
ik zou voor zenec gaan of pioneer...niet voor die troep op marktplaats
opzicht mis ik het niet dat dvd functionaliteit, harddisk etc of grotere scherm
de RNS310 voldoet in mijn ogen prima
Waarom wil je perse originele RNS510? die dingen kosten nieuw (volgens mij heb je verschillende versies ook 2011/2012 die wil je hebben) die gaat al gauw 1800-1900 euro kosten... ZENEC is goedkoper ;) maar zeker niet slechter
 
KYC,
Het gaat mij ook niet om die dvd functie, films kijk ik thuis wel. :lol: Ik wil gewoon die middenfront helemaal vol hebben, vind ik veel mooier lijken. Ik heb nu alleen een radio/cd speler met daaronder een opbergvakje, dus eigenlijk een lege ruimte want ik heb er toch niks inliggen. Verder gebruik ik nog zo'n losse tomtom, die heb ik dus onder de climatronic geplaatst, dus niet in dat vakje bij je pook maar echt onder de climatronic, valt voor de buitenwereld verder niet op en werkt goed, alleen flikkert dat ding af en toe wel eens naar beneden. Het enige waar ik rekening mee moet houden is dat het toestel bluetooth heeft voor de GSM, bekeuringen zijn duur en één van 160 euro plus administratiekosten is genoeg.:cry: Heeft de 310 bluetooth die jij hebt?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!