RNS510 Marktplaats!

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe kan dat eigenlijk? bij de dealer zijn deze dingen 1500-2000 euro :S
en dan verkopen ze hem hier voor een luttele 350 euries...zaakje stinkt wel lijkt mij
RNS310 kost niet eens zo goedkoop...

kan iemand anders hier ook wat meer over zeggen?

Ik heb zo mijn vermoedens. Tik het serienummer in in etka en gegarandeerd dat de politie binnen 15 minuten op de stoep staat.

Ik heb ook altijd mijn vermoedens bij dat soort advertenties 9 / 10 is meestal te mooi om waar te zijn.

Ik had overigens wel geluk voor 350 euro voor de RNS 510 via marktplaats.
De verkoper deed hem weg aangezien hij overstapte naar een andere model auto en de navigatie los wou verkopen, vriendelijke man uit een boerendorpje maar helaas is het bij de meeste gevallen anders :(

De RNS510 is het meest gejatte navi systeem dat er bestaat op de wereld. Die dingen worden overal uitgetrokken en daar bestaat deze handel uit.

1: VW's, vooral de recente modellen is verschrikkelijk makkelijk in te breken. Beetje prof dief laat geen eens sporen achter en is binnen 2 min weg.

2: De bevestiging van VW's radio's zuigt. Nog geen minuut werk om ze eruit te trekken.

Je vind echt niet, of zeer zelden, een echt orginele RNS510 met boekje, CD's en diefstalcode voor die prijs. Het is allemaal kopieër werk wat je erbij krijgt via marktplaats 99 v/d 100 keer. Dan weet je al genoeg. :)

het is helemaal niet moeilijk om in te breken.. het probleem bij wagens op afstandsbediening is niet zozeer de rolling code.. dit is allemaal moeilijk om te kopieëren. maar HOE de afstandsbediening werkt.. ik heb dit nader onderzocht gehad zelf. gewoon om te weten hoe ze te werk gaan.. nu het merendeel van deze afstandsbedieningen werken op een frequentie van 433 Mhz (dit kan lichtjes afwijken) wat de dieven ook al eens hebben, is namelijk een 433 Mhz blokker. Maw een toestel dat alles op die frequentie blokkeert.. en ja je kan ze makkelijk op internet vinden en zelfs laten versturen zonder problemen.

hoe dit werkt ? heel simpel.. en het is misschien niet slim om dit te vertellen op een openbaar forum maar ik wil jullie toch even vertellen wat ik DENK dat ze doen. ze staan op je straat te wachten tot jij met je dure VW thuiskomt. (want ze weten namelijk wanneer je werkt, of wanneer je thuiskomt) als jij dan een beetje nonchalant bent (zoals de meeste mensen) en de wagen sluit en gewoon wegwandeld zonder te kijken of de auto daadwerkelijk sluit (4 pinkers bv die aanspringen of het geluidje dat je hoort als het slot vergrendeld word). jah.. zij moeten gewoon die frequentieblokker op hebben staan (dit werkt in een bepaalde straal niet direct op je afstandsbediening.) en op dat moment dat jij je auto sluit kan die niet sluiten want je code geraakt niet tot bij de auto. dus je auto blijft openstaan. en zo denk ik dat meestal word ingebroken want je ziet ook meestal geen inbraaksporen. en ja het is mogelijk om mt rolling code in te breken, maar die kans is klein. want het is zeer moeilijk om dit te kraken en de juiste combinatie in te geven. (ik zeg niet dat dit onmogelijk is)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!