Route langer dan werkelijk (RNS310 / V4 SD kaart

aatalex

Nieuw lid
Goedemorgen,

Ik heb een RNS310 navigatie in combinatie met de volgende V4 2012 kaarten op een SD kaart:
- Benelux;
- Frankrijk;
- Hoofdwegen Europa.

Nu gaan we komende zomer voor het eerst naar Frankrijk en heb ik zojuist om te testen het adres van de camping ingevoerd.
Het navigatiesysteem geeft aan dat de afstand ruim 1500 km is. Dit terwijl ik van kennissen en google maps weet dat het net 1000 km is.

Iemand een idee of dit een instelling is? En zo ja wat ik kan doen om dit op te lossen?

Je kan eens kijken als je eventueel de optie vermijd tolwegen aan hebt staan. Andere optie kan zijn dat je een andere keus moet maken met betrekking tot je route waarbij enkele mogelijkheden zijn zoals snelste route, kortste route, en volgens mijn nog wat mogelijkheden.

Deze instellingen kan je vinden onder de set-up knop aan de rechtse kant van je navigatie.

Hoe simpel kan het soms zijn... inderdaad de instelling voor het vermijden van tolwegen goed gezet en het scheelde gelijk 500 km.
Bedankt!

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!