ruitenwisser stopt niet.

Hoi,

wij hebben een Polo 6n en sinds een tijdje werkt de ruitenwisser niet meer zoals het hoort.
Ik heb vorig jaar het relais vervangen voor nr99 zodat ik mijn interval kon regelen (werk prima), maar hij stopt niet meer beneden.
De interval, en stand 1 + 2 werken niet meer.
Alleen in stand 3 gaat ie heen en weer, en zodra je het terugzet naar stand 2, blijft ie staan waar je hem uit stand 3 hebt gehaald.

Ik heb al een andere motor(met armen) gemonteerd, maar dat was niet de oorzaak.
Hoe groot is de kans dat het in mijn mechaniek aan het stuur zit? Of wat zijn andere mogelijke oorzaken?

Alvast bedankt!
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
Zo, ook deze maar even omhoog halen... :)

De ruitenwisser doet het nog steeds niet, en heb er ook niet meer naar gekeken afgelopen jaar (schaam).
Gewoon mee door APK gekomen en al, maarja 'hij doet het...'

Ik zal van het weekend even kijken naar de draden, en het een en ander doormeten.
Heeft er iemand wellicht een schema?
(eerder had ik ElsaWin, maar die heb ik niet meer :()
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
Ja, dat heb ik idd ook al geprobeerd, maar dat helpt niet. (zit er nu in)

Niemand die een schema heeft?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vw  Polo  1.2 tdi 
Controleer eens of je zekeringkast niet nat is. Rubbere afdichting voor de kabel waarmee je je motorkap lostrekt, en die door je parafan gaat, precies boven je zekeringkast, boven de 2 relais van je voorste en achterste ruitenwisser, wil nog wel eens uitdrogen en gaan lekken. Corrosie achterop/in zekeringkast kan dan ook lijden tot het continue blijven draaien van ruitenwissers en ze niet meer uit te kunnen zetten, enkel door de relais eruit te trekken.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!