*ruiter91* polo 6r 1.6tdi 105pk r-line

Ruiter91

Bekend lid
1,110
710
142
Welkom,

Zoals de meesten misschien al wisten is mijn vorige polo door het RDW onveilig verklaard en is hierdoor het kenteken ongeldig. Ik heb het hier gelukkig niet bij laten zitten en heb hierdoor een gelijkwaardige polo terug gekregen. De polo heeft vrijwel dezelfde kmstand als de vorige en heb nu dan 1 optie meer namelijk; fabriek af climatronic. Ondanks al het gezeur is het dan gelukkig goed gekomen en heb ik weer een zeer nette auto terug. Er moest nog het een en ander aan de polo gedaan worden,om sommige mods weer te realiseren, maar het is allemaal weer weer tip top in orde. Hieronder alle informatie over de polo.

Type - VW Polo 6R
Uitvoering - R-line
Bouwjaar - 2011
Motor - 1.6 TDI / 150pk & 338nm by JDEgineering
Kmstand - 110.00
Kleur - Candy White / LB9A
Carrosserie - 5 Deurs

Opties:
- Alarm.
- Automatisch dimmende binnenspiegel.
- Achteruitrijcamera 6C
- Bandenspannings controle systeem.
- Boordcomputer MFA+.
- Climate control
- Cruise control.
- Elektrische ramen voor + achter.
- Elektrisch verstelbare en verwarmbare spiegels.
- Mistlampen.
- Multifunctioneel stuurwielbediening.
- PDC + Ops ondersteuning.
- Regensensor + Oem auto light (CH / LH).
- Stuurbekrachtiging.

Audio and Multimedia:
- RNS 315 + Bluetooth.
- AUX aansluiting

Interieur:
- Armsteun.
- Amarok MFA+ teller.
- Gekoeld dashboard kastje.
- Panorama dak.
- Polo 6C pendalen.
- R-line interieur + stoelverwarming.
- Scirocco R MF stuur, hoogglans zwart.
- Zwarte hemel + stijlen R-line.

Exterieur:
- Hooglans zwarte deurstijlen.
- Privacy glas / warmtewerend.
- R-line voorbumper + 6C R-line grillen.
- R-line sideskirts.
- R-line Achterbumper.
- R-line Spoiler.
- 6C achterlichten.
- 6C achterklep logo
- 6C full LED + DRL en automatische hoogte regeling.

Ophanging en remmen:
- Eibach pro street S schroefset.
- Voor + Achter Schijven.

Velgen en banden:
- Zomer: 17" OEM Mallory 215/40/17 Hankook Ventus Evo 2
- Winter: 15" staal 185/60/15 Conti wintercontact ts850

Veel kijk en lees plezier.

Gr Remy.
 
Laatst bewerkt:
De polo is nu dan eindelijk bijna klaar na 5 maanden tijd:mrgreen:. De polo is zowel interieur als exterieur hetzelfde gebleven. Enkel heb ik de voor en achter diffuser hoogglans zwart laten spuiten en het resultaat is echt top! Ook het eindsierstuk vervangen want de oude was niet echt mooi meer. Hieronder alvast een foto die ik even snel gemaakt had. Als de polo helemaal klaar is zullen er snel nieuwe foto's volgen:mrgreen:
IMG_0892.JPG
 
De diffuser aan de voorkant is gemonteerd. Zoals je kan zien is deze nu ook in het hoogglans zwart. Ik ben erg tevreden dat alles nu hoogglans zwart is. Enkel de deuk uit de dorpel laten halen, bij de vorige eigenaar was de auto een keer verkeerd opgekrikt. Dan kunnen de skirts teweer op en dan is ie "af".
IMG_0975.JPG
IMG_0976.JPG
 
Bij JD op de testbank!
IMG_1022.JPG
Keurig hor ik wil hem ook nog een keer langs brengen. van 90 naar 140 ga ik zeker merken
Een tip je kenteken staat ook op je test uitdraai;)

Is zeker een aanrader bij JD! Mijn oude polo kwam uit op 145pk / 334nm met dezelfde chip. Ja klopt had het al gezien maakt opzich niet heel veel uit toch bedankt
 
Vandaag weer even langs geweest bij de heren van @Vastechnics om daar Auto light CH LH in te laten bouwen. Uiteraard weer goed geholpen en alles weer netjes ingebouwd. Verder had ik vorige week een set polo 6c led koplampen gekocht en opgehaald, deze even getest en worden dan volgende week ingebouwd.
IMG_1268.JPG
 
  • Leuk
Waarderingen: krisrock en Mikkie30
Je nieuwe lampen zien er heel strak uit zeg, die zullen volgende week mooi staan als ze gemonteerd zijn :)

Ik heb toevallig morgen een afspraak bij VAS-Technics (Rayen) voor een andere radio in te laten bouwen.
 
Volvo  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Ruiter91
Je nieuwe lampen zien er heel strak uit zeg, die zullen volgende week mooi staan als ze gemonteerd zijn :)

Ik heb toevallig morgen een afspraak bij VAS-Technics (Rayen) voor een andere radio in te laten bouwen.

Bedankt, veelste lang een week wachten haha. Ok netjes wat voor radio komt erin?

je auto begint steeds meer op de mijne te lijken :mrgreen:
Hehe ben aardig op weg ja haha:mrgreen:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!