Ruitesproeier voorzijde werkt niet? Zekering of iets anders???

Mijn Ruitesproeier aan de voorzijde werkt niet (Raam en Koplampen).
Sproeier op achterraam werkt WEL... daar hoor ik ook duidelijk het motortje / pompje...
Is dit een bekend probleem?
Ik heb de auto pas net... alleen het garagebedrijf is even een stukje rijden vanaf waar ik woon.
 
Volkswagen  Polo 2012  TSi 
Mijn Ruitesproeier aan de voorzijde werkt niet (Raam en Koplampen).
Sproeier op achterraam werkt WEL... daar hoor ik ook duidelijk het motortje / pompje...
Is dit een bekend probleem?
Ik heb de auto pas net... alleen het garagebedrijf is even een stukje rijden vanaf waar ik woon.
Misschien toch even opbellen voor evt garantie of tegemoetkoming. Wanneer heb je hem gekocht?
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Ik woon in Wijk aan Zee... Garage zit in Broek op Langedijk.... 35 min heen... en later weer terug... Ik zag ook dat linker koplamp het niet deed... mss hangt dit samen met de storing pomp ruitesproeier vloeistof...
 
Volkswagen  Polo 2012  TSi 
Ik zou contact met ze opnemen en gebruik maken van je garantie. Als blijkt dat er meer aan de hand is, zal de garage mogelijk zijn handen er van af trekken omdat er door een ander aan gesleuteld is.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Guus B
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!