Schade achterklepgreep (kalk)

Hallo,

Hier alweer een vraagje..
Krijg ik de volgende schade nog weg..?
Lijkt wel kalk ofzo..? (zie foto's)

[lb:3fukeb25]http://img249.imageshack.us/img249/169/img00008201005281713.jpg[/lb:3fukeb25]
 
helaas is dat geen kalk maar afbladderende verf. heb ik zelf ook gehad bij mijn achterklepgreep, die heb ik laten overspuiten een andere oplossing is er niet.
 
ik heb putjes vorming op de stootstrips langs de auto, zit er hetzelfde uit (een of andere lampelul vond het nodig om zijn deur tegen mijn stootstrips aan te rammen, gelukkig slechts de stootstrips en niet de lak!). Ik heb daarop lak reparatie spul gebruikt die meegeleverd was met de auto helaas is deze inmiddels uitgedroogd, binnenkort maar eens nieuwe halen. Na reparatie zie ik met deze lak reparatiemeuk geen kleurverschil met de lak :) Denk alleen dat dit te groot is om daar nog netjes mee te kunnen doen.

Overigens moet ik mijn handgreep achter niet zonder sleutelgat hebben Stick Out Tongue Schakelaar zit vol met roetresten gok ik want helft van de tijd gaat ie niet open en moet ik 'm met de sleutel openen.
 
nou met die handgreep, dat moet van binnenuit,
er zitten meen ik 2 stekkers op die je los moet halen en 4 torx schroefjes. Als die los zijn zit er nog 1 koperkleurige clip iets verder naar buiten toe. die moet je eruit wippen en dan valt alles zo in je handen. succes ermee.
 
Oke bedankt..
Daar kan ik wel wat mee..

@polobas
Zo ver ben ik niet gekomen, heb gister alleen al 30 minuten klem gezeten met het binnenwerk eraf te krijgen.. Big Grin
Ik zie maar 2 schroefjes zitten namelijk, denk dat ik ergens iets over het hoofd zie..

De rest zal daarna wel lukken..
 
het binnenwerk zijn id maar 2 schoefjes, en de rest zit geklikt en best goed vast. Ikzelf heb er een dikke schroevendraaier tussen geduwd aan de zijkant en flink aan getrokken toen kwam alles los. :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!