Schakeling interieurverlichting

Wicko071

Bekend lid
Beste mensen,

Zoals de titel het al aangeeft, ben ik benieuwd hoe de interieurverlichting word geschakeld.. Heeft iemand hier kennis van? Ik bedoel als je de deur open doet gaan de lichten aan, zit er bijv in de deur een drukknop? Ik heb gekeken maar heb niks kunnen vinden..

Ik wil op korte termijn voetverlichting gaan inbouwen en wil deze aansluiten op de interieurverlichting, vandaar mijn vraag.. ik wil dan miss de interieurverlichting uit doen, zodat bij het openen en op slot doen van de auto alleen de voetverlichting gaat branden, ben nl nog niet in de "kerst stemming" :mrgreen:

Zet de schakelaar dan op 0 en voetverlichting aansluiten op zwart rode draad die door de a stijl loopt en de min ergens op de carroserie ofzo. In ieder geval wat ik denk is dat die deur schakelaar in het slot zit verwerkt weet niet zeker. De bedrading van deurschakelaar loopt naar de bcm op een ingang en een uitgang van de bcm gaat naar de verlichting.

Volkswagen  Polo 6R 
Klopt er zit een micro switch in het slot verwerkt weet er alles van heb het al 2x mee gemaakt dat die stuk is gegaan bij mijn vw Beetle.
Als de micro switch kapot is kan je een heel nieuw slot kopen.
Dus ik zou de + ook ergens anders van af halen.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!