Schroefset, koppelstangen nodig of niet ??

Nou eigenlijk staat de vraag al in het onderwerp

zijn er nou wel of geen verstelbare koppelstangen nodig bij een verlaging met een schroefset

V-maxx zegt ja
AP suspensions zegt Nee

dus wat is het nou ??


mvg, Ruben
 
inmiddels een Ap setje gemonteerd bevalt super..
17 inch met 205/40-17 en een heel eind naar beneden geschroeft.. zonder koppelstangen en het loopt niet aan !!

let wel dit is met AP Suspension !!

wellicht dat V-maxx de koppelstang bevestigingen op een andere plaats heeft en het daar dan wel nodig is

dus voor de gene wie deze vraag ook heeft, met AP niet ! en V-maxx wel !
 
Ik heb contact gehad met de kw importeur.
Zij leveren geen korte koppelstangen voor de polo 9n(3)
simpel omdat het volgens hun niet nodig is.
ik ga t voorlopig dus monteren zonder.

Zijn er mensen die wel last hebben met een kw set?
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Ik om net terug van de garage want ik hoor af en toe iets rammelen. Blijkt dat de koppelstangen versleten zijn. Volgens de monteur kan het geen kwaad.
Ik heb zelf een KW schroefset Variante 1, kan het hiermee te maken hebben?
 
Heey roy, die rammel heb ik ook. Ik moet nog een keer verkorte koppelstangen er tussen zetten want ik vind het verrekte irritant!

@ Johan & Roy, misschien krijgen we wel korting als we 3 setjes tegelijk bestellen Stick Out Tongue
 
dat dat met die veren te maken heeft is natuurlijk onzin,

het is gewoon een slijtage deel, net zo goed als banden remmen stuurkogels en stabilisator rubbers en nog veel meer

de enigste reden waarom je kortere moet monteren is als je stabilisatorstang tegen je aandrijf as aankomt.

dus afhankelijk waar het montage gat zit op je veerpoot is dit wel / niet nodig
ik had mijne met een AP schroefset verlaagd achter helemaal uitgesteld +/- 7 cm en voor +/- 8 en bij mij liepen ze niet aan,

alleen bij heel diep door veren raakte de band net de binnenkant van de spatkuip ( binnen in je wiel bak )

die was met 205/40-17 op een 7Jx17Inch velg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!