schroefset Polo 9n3 1.4 TDI BM

Beste,

vraagje volgend jaar is het zover dan is voor de eerste keer de APK van mijn auto van dat moment wil ik direct gebruik maken.

om mijn huidige velgen nu 14'' BM velgen komen over ongeveer 2 a 3 weken winterbanden van waarschijnlijk Dunlop of Vredenstein in Februari wil ik dan dus tijdens mijn APK een schroefset laten monteren en nu lees ik hier veel over Eibach zijn er nog meer goede merken? Jullie ervaringen? Dat is eigenlijk ook mijn vraag wat adviseren jullie?

het gaat om een 1.4 TDI

Ook de velgen die eronder gaan komen zijn waarschijnlijk BBS Le Mans imitaties of OZ Aristo's (Als ik ze tegen t lijf loop)

En bedankt natuurlijk!

en dan nog iets wat ben ik zo een beetje kwijt voor een schroefset? Het gaat me erom dat ik ook comfort hou in de auto want ik rij meer als 35.000 kmter per jaar
 
Waarom kies je voor een schroefset als je comfort wilt behouden? Dan zou ik max een verlaging van 25/25mm doen op een BM. Daarnaast zit je ook met je BM spoilers dus zal je wanneer je een schroefset op laag legt goed op de drempels e.d. moeten letten.

Kortom:
Veren, niet teveel verlaging maar wel veel comfort behoud
Schroefset, kan behoorlijk laag maar gaat ten kosten van het comfort
 
@maik

Waarom ik een schroefset wil is om de ruimte tussen de banden en het scherm op te vullen dus ik wil zogezegd geen 'tractorlook' ik wil namelijk 17'' velgen gaan nemen en of valt dit mee kwa tractorlook? anders ben ik volgens mij verplicht om op 16'' velgen te blijven hangen?

Alvast bedankt!

Betreft schroefset en verlagingen ben ik echt een leek:)
 
Oke, maar besef jezelf goed dat je dan comfort gaat verliezen! Ik heb denk ik een centimeter a anderhalf tussen band en kas rand maar om hier 35.000 km mee te rijden...

Ik blijf dus bij mijn punt dat je beter zelfs icm je 17inch velgen kan kiezen voor veren. Door die veren wordt de tractor look ook al weggehaald schat ik.

Mocht je het nou nog niet zeker weten mag je ook even naar Zeist komen ;) kan je stukje mee rijden om het comfort te vergelijken :cool:

Ik rij trouwens met een schroefset van Weitec, betaalbaar en goed van kwaliteit! Maar ieder zal zijn eigen voorkeurs merk hebbn ;)
 
Bas zei:
michaeltjeh1 zei:
Thx voor de de info maik! ik ga zeker even kijken en misschien wel helemaal niet verlagen even kijken hoe het staat het worden waarschijnlijk BBS Le Mans replica's.

Aha, ik weet nog wel iemand die een setje te koop heeft staan Stick Out Tongue

Ik weet het Bas! Maar ik wil gewoon normale bandjes eronder omdat ik bij jou zag dat ze een beetje te klein vielen dat wil ik zeker weten niet :) En ik krijg korting via mn oom die een eige garage bedrijf heeft :roll:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!