Schuco 1:43 schaalmodel Polo 6R Pepper Grey

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb onlangs een Volkswagen Polo gekocht en omdat ik ook een verzamelaar ben van schaalmodellen, ben ik op zoek naar een schaalmodel van deze Polo:

Merk: Schuco
Schaal: 1:43
Artikelnummer: 6R0 099 300 D7R
Kleur: Pepper Grey Metallic
LET OP! het gaat om het 5-deurs model!

Ik heb een foto bijgevoegd van het bedoelde schaalmodel, maar dan in het rood.

Schuco Polo 6R 5-deurs.jpg

Het model is niet meer verkrijgbaar via de importeur of dealer. Ook op internet (eBay, Marktplaats etc.) wordt het model (2e hands) niet aangeboden.

Hopelijk is een van jullie in het bezit van dit model en nog belangrijker wil hij/zij deze aan mij verkopen.

Graag reactie per mail.

Volgens mij is de 1:43 Polo van Schuco alleen 2-deurs, het artikelnummer is zeker van een 2 deurs:
Volkswagen Accessories - Model car, 1:43 – 2 door

Het plaatje dat jij post van de 4-deurs is van de kleinere 1:87 variant:
Volkswagen Accessories - Model car, 1:87 – 4 door

Zelf heb ik de Shadowblue 1:43 2-deurs Polo van Schuco, die is nog overal te krijgen. Hier heb ik 'm vandaan:
http://www.ebay.nl/itm/VOLKSWAGEN-P...4?pt=LH_DefaultDomain_146&hash=item20bfc60e7c

Als je per se een 4 deurs Polo in 1:43 wil, dan kun je naar deze kijken:
P58 free shipping 1:43 China vw New Polo red blue yellow 1/43 1pcs | eBay
Het detail lijkt wel minder dan die van Schuco, en je hebt alleen de basiskleuren.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb nog eens op de betreffende website gekeken (Volkswagen Accessories - Model car, 1:43 – 2 door) en je hebt inderdaad gelijk. Dat betekent dat er nooit een 1:43 model van de 5-deurs versie van de 6R is uitgebracht. Gelukkig heb ik al een 1:87 model in het Pepper Grey Highline en met de velgen die op m'n auto zitten. Super bedankt voor je bericht. Ik kan m'n zoekactie naar dit model nu staken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!