Scirocco of Golf 6 stuur overzetten, past dat altijd?

graafie

Exclusive lid
2,121
370
83
Zoals je bij het onderwerp kunt zien ben ik eigenlijk wel benieuwd of je een stuur met airbag van een Scirocco of van een Golf 6 zo over kunt zetten in een Polo BM. Het stuur wat ik op het oog heb heeft geen knoppenbediening. Als dit dus wel kan ga ik er serieus werk van maken. Alleen moet ik dan nog iemand vinden die hem er voor me in kan zetten, daar begin ik zelf maar niet aan, bang dat ik iets verkeerd doe.:roll: :roll: :roll:

stuur.jpg
 
in t ergste geval kan het zijn dat het snoertje van de airbag niet past.
maar die kan je bij vw dan gewoon bestellen.
maar je zal niet de eerste zijn die n ander stuur monteerd dus ja t kan.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Oké dan. Ik ben al even aan het rondneuzen en heb van twee een prijsopgave. De één vraagt voor stuur + airbag 475 euro incl montage/ zonder montage 460 euro, maar ja, die zit in Zeeland (4 uur heen en 4 uur terug). :shock:
Iemand anders biedt een Golf 6/Scirocco sportstuur aan met MF voor 395 euro incl airbag.
Zijn dat een beetje nette prijzen? Vooral die tweede lijkt me wel wat. :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!