Voorstellen sennalonso1981

Hoi mijn naam is Erdal,woonachtig in Roermond. Heb sinds 1 week een Polo GTI 2020 zwart. Mijn droom auto! Ik zal morgen wat fotos uploaden maar jullie kunnen je voorstellen,een zwarte GTI haha.

Polo  Gti 
Hallo iedereen, mijn naam is Jos, woonachtig in Boskoop. Heb een Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion bj. 2011, gekocht in 2014 met km stand 35.000 en zelf sinds die tijd er slechts 130.000 km mee afgelegd. Uiteraard zonder enig mankement. Drie jaar geleden nieuwe schokdempers er onder laten zetten en laten chiptunen naar 102 pk bij VAG-Techniek in Nuenen. Dat had ik veel eerder moeten doen. Rijdt een klasse beter nu. Hoop hier van tijd tot tijd wat op te kunnen steken en/of te kunnen delen.

Volkswagen  Polo 6R 
Hallo iedereen, mijn naam is Jos, woonachtig in Boskoop. Heb een Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion bj. 2011, gekocht in 2014 met km stand 35.000 en zelf sinds die tijd er slechts 130.000 km mee afgelegd. Uiteraard zonder enig mankement. Drie jaar geleden nieuwe schokdempers er onder laten zetten en laten chiptunen naar 102 pk bij VAG-Techniek in Nuenen. Dat had ik veel eerder moeten doen. Rijdt een klasse beter nu. Hoop hier van tijd tot tijd wat op te kunnen steken en/of te kunnen delen.

Je bent je nu aan het voorstellen in een voorsteltopic van een ander.
Even jezelf voorstellen in je eigen topic.
Rechtsboven in de startpagina, het groene blokje, plaats onderwerp ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!