Side assist module

Beste leden.

ik ben mezelf aan het oriënteren voor de optie side assistent voor mijn Polo Gti AW.

Weet iemand of dit plug en play is ( fabriek af voorbereid)

Ben benieuwd naar jullie reactie

Volkswagen  Polo AW 
Ja dat is logisch.

ben vergeten te vermelden dat ik wel front assistent heb, dacht daarom dat er een eventuele voorbereiding zou kunnen zitten

Volkswagen  Polo AW 
Nee geen enkel voorbereiding zit erin.

Je hebt dus nodig:
- nieuwe spiegels en/of spiegelglazen
- kabelboom
- 2 radars (die het liefst uit 1 auto komen ivm kalibratie)

Alles monteren, coderen en CP verwijderen en klaar.

Audi  A3 8V Limousine Facelift 
oh en naast bovenstaand onderdelen heb je nog een tasje met poen nodig. waarom wil je dit er op hebben als ik vragen mag? lijkt mij wat overbodig voor het geld wat je er aan kwijt bent?

Volkswagen  Polo AW 
Reken 600+ als je gelukt hebt om de onderdelen goedkoop te krijgen.

Hier heb de set

Mocht je het wensen. Inbouw is mogelijk maar het word geen goedkope mogelijkheid zoals rainesh al vertelde

Hier heb de set

Mocht je het wensen. Inbouw is mogelijk maar het word geen goedkope mogelijkheid zoals rainesh al vertelde

Als we ook nog vier sensoren in de zijkanten van de bumpers en een knopje bij de pook plaatsen kunnen we dan ook gelijk met losse handjes inparkeren.
Of is dit weer te kort door de bocht en moet er nog een module bij (zal wel ;) ).

Volkswagen  Polo AW GTI Reef Blue 
Als we ook nog vier sensoren in de zijkanten van de bumpers en een knopje bij de pook plaatsen kunnen we dan ook gelijk met losse handjes inparkeren.
Of is dit weer te kort door de bocht en moet er nog een module bij (zal wel ;) ).
module :)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!