Sideskirts vastzetten

Mijn sideskirts zitten al een tijdje los. Mijn monteur had deze een tijdje geleden opnieuw vast gezet met kit, maar dit heeft maar voor even gescheeld. Weet iemand hoe je deze zelf fatsoenlijk vast zet, of waar ik dit ergens kan laten doen?
 
Volkswagen  Polo 6R BM  1.2 TDI 95pk 
Wat zie je als je hem opkrikt en eronder kijkt? Kun je ze niet als het ware terug klikken? Bij mijn vorige auto had ik exact hetzelfde, heb ze toen met flink wat kracht terug moeten duwen want ik zag het grijzige kliksysteem zitten
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
wel de montage voorschriften volgen natuurlijk haha, maar als ze al bol staan van spanning of materiaalwerking denk ik dat je de kracht van het materiaal niet zo een twee drie omzeilt. Met de echte dubbelzijdige 3 M tape wel een goede ervaring door er twee lagen foamtape te gebruiken.
Dat had ik met mn eyebrow (booskijker) op de BGT heeft er gewoon zowat 5 jaar vast opgezeten bij mij. en de nieuwe eigenaar zal het er niet hebben afgehaald.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
203BEC84-7037-4801-80BD-32269B6C3887.jpeg @nillesve [ ATTACH=full]24563[/ATTACH] Officieel zit de skirt met deze strip vast gepopnageld aan je dorpel auto.
Aangezien Vw aftermarket Oem een dikke €600 vraagt (incl spuiten)voor de skirts heb ik ze geplakt met dubbelzijdige tape zodat ik ze er ooit weer af kan halen.
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
203BEC84-7037-4801-80BD-32269B6C3887.jpeg @nillesve [ ATTACH=full]24563[/ATTACH] Officieel zit de skirt met deze strip vast gepopnageld aan je dorpel auto.
Aangezien Vw aftermarket Oem een dikke €600 vraagt (incl spuiten)voor de skirts heb ik ze geplakt met dubbelzijdige tape zodat ik ze er ooit weer af kan halen.
Is het niet mogelijk met kunststof carrosserie schroeven? Is wel boren en kitten denk ik. Maar dacht dat er voorzien in de dorpels zaten. Wil ook m'n AW voorzien van site skirts dus ff goed voorbereiden.
Ps 600 euro is wel heel erg veel voor spuiten en monteren.

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Losse originele accesoires word bewust de hoofdprijs voor gevraagd omdat bepaalde onderdelen model specifiek zijn,r-line dakspoiler,bm dak/raam spoiler,skirts,gti bumpers enz.
Zo voorkom je natuurlijk dat iedereen zijn standaard polo upgrade naar een niet-fabrieks af R-line uitvoering:tearsofjoy:

Ik snap dan ook niet waarom polo bezitters een gti grille op hun comfortline bm polo zetten bv,bij stoplichtsprintjes word je helemaal met de neus op de feiten gedrukt.
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
  • Leuk
Waarderingen: Eddie83
Is het niet mogelijk met kunststof carrosserie schroeven? Is wel boren en kitten denk ik. Maar dacht dat er voorzien in de dorpels zaten. Wil ook m'n AW voorzien van site skirts dus ff goed voorbereiden.
Ps 600 euro is wel heel erg veel voor spuiten en monteren.

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
Al resultaat geboekt met het vastzetten van de skirts?

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
F9A3F7FC-7FFD-4A95-95F2-51A251F6866D.jpeg @Hansstaal

Neem aan dat de sideskirts van de AW net zo vastgeschroeft zit aan de onderkant bodemplaat als van de 6R/6C.

Aan de zichtkant vd sideskirt doe je over de gehele breedte vd sideskirt doe je dubbelzijdig tape of carrosseriekit/ruitenkit,drukt het tegen je dorpel en met stukjes tape zet je het ff 2 dagen vast(wel met droog weer)
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
F9A3F7FC-7FFD-4A95-95F2-51A251F6866D.jpeg @Hansstaal

Neem aan dat de sideskirts van de AW net zo vastgeschroeft zit aan de onderkant bodemplaat als van de 6R/6C.

Aan de zichtkant vd sideskirt doe je over de gehele breedte vd sideskirt doe je dubbelzijdig tape of carrosseriekit/ruitenkit,drukt het tegen je dorpel en met stukjes tape zet je het ff 2 dagen vast(wel met droog weer)
Ja zo had ik het al bedacht, maar dit ging toch om een forumlid met verbogen siteskirts die om hulp vroeg[emoji848]?

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Is het niet mogelijk met kunststof carrosserie schroeven? Is wel boren en kitten denk ik. Maar dacht dat er voorzien in de dorpels zaten. Wil ook m'n AW voorzien van site skirts dus ff goed voorbereiden.
Ps 600 euro is wel heel erg veel voor spuiten en monteren.

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk

Volgens mij vroeg jij info omdat je sideskirts wilde monteren @Hansstaal ?:confused:
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
  • Leuk
Waarderingen: Hansstaal
Officieel zit er een strip met een randje gepopnagelt aan je dorpel, daarover klikt de sideskirts. Ik wilde dat niet dus ik heb 3m tape over de hele lengte geplakt.
En zit je spoiler er nog steeds op met die 3m tape ik wil ook rline stippen op mijn aw maar ik wil ook liever niet die nokjes boren in mijn dorpel
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!