Voorstellen Siewert - Polo 6r 1.2TDI Bluemotion

Hey,

Bij deze stel ik me even voor:
Ik ben Siewert en woonachtig in de Prov Groningen.
Als dagelijkse bezigheid ben werkzaam als Treinmachinist op de Noordelijke Neven Lijnen van Arriva.

Op moment van dit schrijven 42 lentes jong, 18 jaar getrouwd en een dochter van 17 jaar.
Als prive en luxe paard hebben wij een Seat Leon ST 1.6 TDI uit 2015.
Normaliter bewoog ik mij voort in mijn beunwaggel een Peugeot 206sw Quicksilver.
Maar omdat die is gaan slapen dus sinds kort eigenaar van een Grijze 2013 Polo 6r 1.2 Bluemotion dieseltje, welke ik mij dus dagelijks naar en van het werk begeef.

Ben anders dan in mij jeugd geen tuner meer en dus het taartschep en grasmaai gehalte is er bij wel af.
Ben hier lid geworden om mee te lezen en af en toe wat tekstueel hulp te bieden dan wel te ontvangen indien nodig.
En als er wat aangepast word dan volgt er natuurlijk een howto van mijn kant.
Heb wel een aantal zaken in het achterhoofd wat ik wil of gaan veranderen aan de Polo maar dit alles heeft geen prio bij mij, het komt zoals het komt.

Heb op dag 1 al wel mijn OBD11 dongle er aangehangen om te kijken wat aan te passen viel.
Ten opzichte van mijn Leon is het wat weinig en niet echt uitgebreid helaas.


Zelf nog geen foto's gemaakt, dus hierbij wat pica's van de autohandelaar zijn website.

27968100-5.jpg27968100-3.jpg
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi, aeonius en iichel
Thx all, en komt vast goed met lezen hier op het forum.
Auto staat er idd schier bij, toch wat kleine schoonheids puntjes maar voor een 2013 wagen niet al te veel naar kijken.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!