Simpel nagaan Comfortmodule

Beste,

Ik weet dat het ergens op het forum staat maar kon t niet direct vinden kwil toch even vragen hoe ik simpel kan checken of ik een Comfortmodule heb ja of de nee waar kan ik dat aan zien ik hoor welleens aan een zwart kasje maar ik heb een Polo 9N3 waar zou dat kastje dan moeten zitten?

Alvast bedankt voor de info!

P.s
Wat kan je allemaal met VAGCOM als je geen comfortmodule heb?
 
Ik heb even gekeken en heb een fototje gemaakt hij er zit een kastje onder het dashboard excuus voor de onduidelijkheid:



Dan is dit hem denk ik? Dr lopen nogal wat draden heen..

Alvast bedankt!

Ik ga namelijk volgende week aan de slag met de VAGCOM een collega van mij heeft deze voor zijn Skoda ik wil namelijk het anti-diefstal functie aanzetten dat als je harder dan 20km/u rijdt dat de deuren opslot gaan en mijn inspec melding uitschakelen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!