Sneeuw

Hier op de grens van Groningen en Drenthe kan geen mens nog last van sneeuw hebben. Ik heb gistermorgen de sneeuwruimers namelijk geholpen met m'n Polo. :lol: Omdat m'n BM namelijk verlaagd is dmv een schroefset en de BM onderlip toch al lager bij de grond zit was ik net zo'n sneeuwschuiver. Vooral die kluiten sneeuw die zich ophopen in de wielkasten van auto's en dan op de weg terechtkomen maakten een hoop lawaai onder m'n auto. :shock: Best wel een 'spannend' ritje maar alles zit nog op z'n plek.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had vandaag een afspraak bij profile voor mij winterbanden :)
Dus het was even glibberen naar de winkel maar terug weg was top :P

Het sneeuwt hier nog steeds en ik ben er ook wel even uit geweest. Dit is de eerste keer dat ik winterbanden onder de auto heb, maar het is wel een groot verschil hoor.
Ik kan gewoon normaal vanuit z'n 1 optrekken bij het stoplicht, dat kon met m'n oude Polo op normale banden echt niet. Ben nu toch echt wel blij dat ik ze eronder heb, maar ook nu blijft het natuurlijk oppassen.

Toch blijft het leuk om wat te slippen (waar het kan!). Wel een beetje jammer dat iedereen 30 gaat rijden (of 50 op de snelweg). Ik kon vanmorgen gewoon 100/120 rijden op stukken, dan ga ik dus niet 50 rijden...

Volkswagen  Golf Mk7.5 
Hier voorspelde ze bijna dat de wereld ging vergaan... ochtendspits zou in het honderd lopen,...
maar vindt het toch redelijk tegenvallen.
het zou hier in België gaan sneeuwen van 's nachts tot 4u 's namiddag.
toch schijnt de zon hier nu al. sneeuw blijft niet liggen op de weg, jammurrrrrrr :D enkel hier en daar op gras,...
ze zitten hier te strooien als gekken!
al bij al is het eens wat anders in de sneeuw rijden, vindt het wel iets hebben. kan je eens lekker gek doen en 'gecontroleerd' slippen :-p
maar jongens, hou het voorzichtig en leg zeker en vast winter banden op.

Op die zomerbanden moet ik wel oppassen maar het is goed te doen :)! Hier bij ons strooien ze echt bagger xD

Vandaag ook weer de hele dag op de weg geweest (werk caddy) en het viel allemaal reuze mee! Tijdens vrijdag middag spits lekker naar huis rijden zonder file's, wie wil dat nou niet ? :)

Als niet iedereen thuis was gebleven (met dank aan anwb) dan was het zeker weer een chaos geworden op de weg en dat chaos veroorzaken wij zelf door onverantwoord de weg op te gaan. Auto's die 20 rijden, vrachtwagens die ze vervolgens inhalen, kan genoeg voorbeelden geven...Winterbanden zouden hier in NL ook verplicht moeten worden als je het mij vraagt.

In venray is vandaag de meeste sneeuw gevallen volgens mij, lag echt wel dik 15cm denk ik... van mij mag er nog cm of 20 bij :)

Vanmorgen met me vw golf3 tegen een stoeprand gegleden.. wiel verbogen.. nu dus 4 weken geen auto... want over 4 weken kan ik me nieuwe Polo pas ophalen..

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!